BlueGT antidiefstal????

Hallo,
ik zit een beetje te lezen over alle gestolen polo's
het beste is denk ik er in blijven slapen
echter daar heb ik niet zo'n zin in

Ik heb een BlueGT met vag alarm en een plaat voor de navi
wat kan ik er simpel aan doen om het het dievengilde het wat lastiger te maken
ik zelf denk aan een slot voor de obd stekker ?

of denk ik te ouderwets dat ze de VAG autos nog jatten met een klopsleutel en zo'n obd kastje? of je sleutel bestellen aan de hand van het nummer achter je raam?

ik heb niet zo'n zin in allemaal gepruts aan me auto
als bearlocks of knippen in de obd kabels extra alarmen

Groeten Jeroen
 
Volkswagen  Polo 1.4 TSI BlueGT  1.4 TSI 
Bij een fatsoenlijk zichtbaar stuurslot loopt de hedendaagse autodief meestal al door.
Verder kan je dus je originele OBD stekker verwisselen voor een dummie. ( hiervoor hoef je dus niet in je kabels te knippen)
Dan om de originele stekker een strak hangslotje zetten en hem dan met een tiewrap wat hoger in je dashboard hangen.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!