BlueGT
Lid
We zijn al een paar weken aan t zoeken naar een nieuwe auto. En het is eigenlijk zo goed als zeker dat het een Blue GT gaat worden.
Vandaag Proefrijden !! 09:00 bij de dealer
Ik ga nog wel ff met verkoper een aantal zaken doorlopen die ik hier zoal tegen gekomen ben.
- dag rij verlichting [zit t nu wel of niet in je koplamp, en hoe ziet het eruit in mn bumper? is t in de bumper bij mistlamp of een aparte led unit]
- de voeten verlichting [ toch ff uitzoeken hoe t nu zit, vind t wel makkelijk]
- de cruise [ff checken maar die zou er toch op moetn zitten]
- ff kijken of ik een normaal reserve wiel ga krijgen van hem [ die thuiskomers vind ik echt een drama]
- de schuiflades [ volgens het ene blad heb je ze wel volgens het andere blad niet ; zie ander topic voor de link (kan t ff zo snel niet vinden) ]
-- maar bij easy entry zitten ze dan wel weer bij...
Vandaag Proefrijden !! 09:00 bij de dealer

Ik ga nog wel ff met verkoper een aantal zaken doorlopen die ik hier zoal tegen gekomen ben.
- dag rij verlichting [zit t nu wel of niet in je koplamp, en hoe ziet het eruit in mn bumper? is t in de bumper bij mistlamp of een aparte led unit]
- de voeten verlichting [ toch ff uitzoeken hoe t nu zit, vind t wel makkelijk]
- de cruise [ff checken maar die zou er toch op moetn zitten]
- ff kijken of ik een normaal reserve wiel ga krijgen van hem [ die thuiskomers vind ik echt een drama]
- de schuiflades [ volgens het ene blad heb je ze wel volgens het andere blad niet ; zie ander topic voor de link (kan t ff zo snel niet vinden) ]
-- maar bij easy entry zitten ze dan wel weer bij...
Niks
Polo