Blue GT in bestelling

Afbeelding029_zps7048334e.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nog 2 nachtjes, morgen de bluemotion uitpakken en even toespreken. Donderdag de applicatie tekenen en de rondtoer in de nieuwe polo. haha
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
aflevering in stijl hoor, heb het in autostad gezien en in Stuttgart, maar dit is lekker dicht bij huis. binnenkort meer foto's
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Yep dat is leuk als ze het zo doen, bij van Udenhout deden ze dat ook, toch net wat extra's Stick Out Tongue Veel plezier ermee!
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
mijn auto had helemaal geen doek er over heen :(
was wel voor de spanning leuk Big Grin maar goed doet er opzicht niet zo toe ;)

de Polo Blue GT is zo te zien wel een gewild bakkie...alleen het is voor mij toch nog iets teveel geld om deze in te wisselen (gezien ik nu ook net op mezelf woon)
ik denk dat ik met mijn huidige Polo BM toch zeker wel 10.000 euro bij moet dokken...wat ik te gortig vind voor dat extra rijplezier >_<
 
inmiddels maar eens wat extra's gemonteerd zoals de uitlaat pijpjes en de voetverlichting. tevens de voorziening voor de TOM TOM met een beugel op het dashboard.







 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
ik gebruik mijn TOM TOM ook voor handsfree telefoneren, maar heb niet altijd het apparaat bij mij, dus heb ik een extravoorziening ingebouwd in de vorm van een Parrot met houder voor de telefoon voor laden, telefoonnavigator, enz



 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
ik wil na de voetverlichting voor, deze ook achterin monteren als ik een leuk plekje kan vinden. Moet nog wel de lampjes/umits bestellen. heeft iemand toevallig nog een setje liggen ter overname? laat maar horen met een Pb tje

groeten Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!