Blue GT in bestelling

Vandaag de knoop door gehakt door mijn echtgenote, (ik was al wel zover) een Blue GT besteld met een mooie dure configuratie maar ben er erg blij mee. De Blue motion dus in geruild, al veel auto,s gehad maar nog nooit zo tevreden over en auto als deze.
Voor de belangstellenden, de configuratie is als volgt:

polo Blue GT 140 PK TSI 7 DSG kleur blue silk metallic
35% getint glas
LM velgen "montani" antraciet
Climatronic
Licht en zicht pakket
Multifunctioneel stuurwiel en tiptronic
Radio RCD 310
Multimedia aansluitbox
Executieve pakket
Vier deuren electrische ramen voor/achter
Alarm plus
Winterpakket
Bi-Xenon verlichting
Deactivatie bijrijders airbag
Park Distance Control

zonder type aanduiding op de klep, alleen GT
kentekenplaten met opgelegde letters
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
871466d30d1844e8b0912dc11ecd2329-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ziet er goed uit Hans van harte gefeliciteerd!!!

Inruil is inderdaad altijd te weinig...Mijn BM zat ook bomvol weinig kilometers etc!

Ik had met mijn dealer een inruilprijs afgesproken maar met de mogelijkheid om tot 2 weken voor levering van de nieuwe auto de BM particulier te verkopen...En wat denk je, afgelopen vrijdag de BM particulier verkocht en aanstaande zaterdag mag ik mijn Bluegt ophalen:)

Levertijd was bij mij ongeveer 3 maanden, dus de 2 maanden wachten voor jou valt reuze mee...De 3 maanden zijn voorbij gevlogen maar ben bang dat dit een lange week gaat worden haha
 
Ja was er erg blij mee, scheelt mij natuurlijk weer geld wat ik moet bijbetalen voor de BlueGt en de nieuwe eigenaar heeft een mooie auto waar niks mis mee is en veel minder voor heeft betaald dan dat hij bij de dealer zou moeten betalen!

Ik vind jouw kleur echt gaaf ook, heb er ff over getwijfeld maar ik heb toch voor een zwarte gekozen.
 
hoe bedoel je alles tintje donkerder, glas bedoel je? is dat een extra, die had ik niet op mn gti. alleen achter ramen getint, maar dat vind ik lelijk. alles of niks zeg maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!