Blowoff/dumpvalve

Hoii ik wil graag op mijn polo aw 1.0 tsi (95pk) een dumpvalve met een mooi geluidje plaatsen iemand hier al ervaring mee of eventueel een merk of link voor mij ik kan namelijk niet echt veel vinden

Alvast bedankt
Mvg jason
 
Volkswagen  Aw  1.0tsi 
Die van Forge is wel goed en storingsvrij. Vond hem zelf wat te veel geluid maken en heb daarom voor de open lucht filter gekozen. Mooi afblaasgeluid, niet te overdreven (y)
Ik rij een 6R maar geeft een open luchtfilter ook een leuk geluid op zich? En welke gebruikt men zoal? Pipercross?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 

Ook te bestellen bij Biesheuvel. Let wel op: Er is nog geen set voor de Polo AW. Je moet een kleine aanpassing doen aan de luchtgeleider boven je grill zodat het filter erin valt.

Dumpvalve:https://www.forgemotorsport.co.uk/10_TSI_Dump_Valve_Kit--product--1613.html
 
Geeft een wat dieper motorgeluid, meer aanzuiggeluid en afblaasgeluid. Ik heb een set van Forge, daar zit inderdaad een pipercross filter bij.
heb je ook een aanpassing gedaan aan je rooster vooraan? zo dat er koude buitenlucht in je filter geraakt? ander trek je gewoon warme lucht van je motor binnen..
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 

Ook te bestellen bij Biesheuvel. Let wel op: Er is nog geen set voor de Polo AW. Je moet een kleine aanpassing doen aan de luchtgeleider boven je grill zodat het filter erin valt.

Dumpvalve:https://www.forgemotorsport.co.uk/10_TSI_Dump_Valve_Kit--product--1613.html
Top dankjewell
 
Volkswagen  Aw  1.0tsi 
heb je ook een aanpassing gedaan aan je rooster vooraan? zo dat er koude buitenlucht in je filter geraakt? ander trek je gewoon warme lucht van je motor binnen..
Ja, filter zuigt voor het grootste deel uit de luchtgeleider. Mijn aangezogen lucht is niet hoger geworden na montage. Alleen bij langer stilstaan zie ik de temp hoger worden dan bij het originele filter.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!