Blower/ventilatie storing of defect?

Goedemorgen mensen,
Ik heb een probleempje met mijn polo 6r, misschien dat iemand dit bekend voor komt?
Opeens doet sinds gisteren de blower/ventilatie (of hoe het ook heet) het niet meer.
Het vreemde is, op stand 4 doet hij het wel, op stand 1,2 en 3 doet hij niks.

Kent iemand dit probleem?

Alvast bedankt,

Groet,
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
Partnummer is volgens mij 6q0 959 263 A

zie plaatje waar die zit :)

denk dat je wel je handschoenenvakje eruit moet halen om erbij te kunnen

jExG0me.png
 
Heey bedankt!

ik ga er vanavond eens mee aan de slag, kan ik ook aan de oude weerstand zien of hij kapot is?

trouwens waar zit hij precies? als ik het handschoenenvakje eruit haal direct daar achter? of links daarvan ergens?
kan ik er makkelijk bij na het demonteren van het handschoenenvakje?

Groet,
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
Goedemorgen

Gisteren een nieuwe weerstand gekocht en ja hoor probleem verholpen.

Maar ik krijg hem voor geen mogelijkheid weer vast gedraaid ik kom er zo moeilijk bij.
Kan het kwaad als hij er los in zit?
Heeft misschien iemand een tip om er beter bij te komen?
Ik heb geen dunne handen, dus met mijn hand in de behuizing van het interieurfilter lukt niet.

Bedankt!

Groet
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
Hmmm....ik moet wel eerlijk zeggen dat ik heb los in het filterhuis heb laten bungelen omdat ik die kwartslag niet kon maken door mn dikke vingers...

Heb ook een paar keer een drupje water zien vallen..

Groet
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!