Blijven de deuren open als de motor draait?

Hallo allemaal,

ik heb een polo 9N3 uit 2009 en krijg hoofdpijn van de airco/climate controle?
Ik heb het interieurfilter bekenen en dat is nog niet zo lang geleden vervangen dus daar heb ik de blaadjes uitgeklopt en een stofzuiger op gezet, nu heb ik een spuitbusje met airco reiniger gekocht maaaaarrr daarvoor moet ik de auto 10min laten draaien met dichte deuren.

Hoe kom ik erachter of de deuren op slot gaan?
(Geen reservesleutel helaas)

Alvast heel erg bedankt!
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 BlackEdition 
Hallo allemaal,

ik heb een polo 9N3 uit 2009 en krijg hoofdpijn van de airco/climate controle?
Ik heb het interieurfilter bekenen en dat is nog niet zo lang geleden vervangen dus daar heb ik de blaadjes uitgeklopt en een stofzuiger op gezet, nu heb ik een spuitbusje met airco reiniger gekocht maaaaarrr daarvoor moet ik de auto 10min laten draaien met dichte deuren.

Hoe kom ik erachter of de deuren op slot gaan?
(Geen reservesleutel helaas)

Alvast heel erg bedankt!
Deur op een klein kiertje laten staan en erbij blijven. Anders rijden ze zo weg Stick Out Tongue

Geen idee hoe je dat kan checken maar dat is iets wat ik niet zou willen testen haha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: BlackEdition
@Jesse93 Dat doet ie bij mij helaas ook niet, moet daarvoor de luxere versie hebben.
Maar het is zo lullig als je naast je auto staat en hij doet *klik* alles op slot

@Jay511

Ja dat is dan wellicht de enige mogelijkheid.
Erbij wou ik sowieso blijven ookal hebben we een afgesloten tuin hier.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 BlackEdition 
Hij gaat idd niet op slot zolang ie stilstaat, dacht ook dat je bij gebruik van zo'n airco reiniger de ramen een stukje open moet laten. Zal wel in de instructies staan
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!