Voorstellen Blaauwwiekel

Goedenavond.
Ik zal me voorstellen, ik ben Sietze vader van Sacha die haar 2de polo 9n inmiddels heeft.
Haar eerst Polo is in donker stukje Nederland total loss gereden door madame zelf..

Weer zat tegen, was bochterige weg, erg donker en nat, maar goed ze is er nog. 3 week ligt ze op bed met wond op het been. En breuk in de voet. Betere leer is er niet. Al is leuk anders. Helaas Polo aan mosterd.

Ben lid geworden om ook meer info bij te houden qua Polo. Had op de grijze Polo een centraal vergrendeling ab setje gezet, met hulp van google, maar nu moet er op de opvolger ook even een setje enkel weet ik het niet meer, vorige is 3kwart jaar geleden. Heb een diode erbij, dat weet ik nog.
Maar welke bedrading en dergelijke ik moet hebben, om deze ronde ook knipperlichten erbij in te zetten en aansluiten zelf.
Is hier ergens een topic, en linkje te vinden?
Vriendelijke groet Sietze Blaauwwiekel.

FB_IMG_1699102076489.jpgFB_IMG_1699102069964.jpg
20231026_110624.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen Polo 9n  9n  1.4 16v 

Hoop dat link het doet
Jeetje, wat veel foto's ook. Ik vraag me wel echt af waarom het zo ontzettend interessant is om veel foto's van een ongeval, nota bene met letsel zomaar op een nieuwssite te zetten. Is het dan meer een need-to-know of echt belangrijk nieuws.
En fin, gelukkig is je dochter er zonder te veel kleerscheuren van af gekomen. Een aanrijding met een boom is inderdaad niet mis!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Blaauwwiekel
Welkom op dit forum. Wat een klapper is dit geweest, blij dat ze het na kan vertellen.
Zeker, dat is enige wat telt. De rest is blik, boeit helemaal niks..
Ze verveelt zich kapot op bed. Maar volgende week komt operatie. En dan is het herstellen. En doorrrrr.
We lachen er om. Dat is het beste. Niet in blijven hangen.

Nu weer nieuwe start. Een andere Polo, en gaan we weer opnieuw opbouwen tot eigen smaak. Net gisteravond setje nieuwe winterbanden eronder. 16inch simpel Rial velgje. Beetje omhoog. En gaan hem in de herstel periode er zelf meer mee rijden, zodat we hem leren kennen en weten wat er mogelijk vervangen moet worden.
Ben zelf in oude garde Volkswagen wereld wel redelijk bezig geweest altijd. Dus, dit komt ook weer goed..
 
Volkswagen Polo 9n  9n  1.4 16v 
  • Leuk
Waarderingen: Frans_WL
Dat had heel gemakkelijk heel anders kunnen aflopen zeg!
Gelukkig is je dochter er levend uit gekomen! Welkom hier!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Hoi Sietze, leuk jou hier ook tegen te komen.
Heel veel beterschap voor Sacha kerel. Gelukkig alleen maar blik.
Heb zelf een 6C TDI en dochter na een 6N2 nu een 9N3. De 6N2 is naar de sloop door technisch defect en gelukkig niet door ongeval. Sterkte iig.
Groet Barry
 
Volkswagen  Polo 6C R-Line  1.4 TDI 105pk 
Hoi Sietze, leuk jou hier ook tegen te komen.
Heel veel beterschap voor Sacha kerel. Gelukkig alleen maar blik.
Heb zelf een 6C TDI en dochter na een 6N2 nu een 9N3. De 6N2 is naar de sloop door technisch defect en gelukkig niet door ongeval. Sterkte iig.
Groet Barry
We hebben inmiddels de zwarte 9n doorverkocht aan een vriendin van Sacha, die zocht een Polo. Dus op de S3 rijd die ermee rond. Kijken we na paar week even weer voor mogelijk een automaat. Zodat gips eraf is, ze weer rijden kan. Nu ligt ze nog op bed. In de woonkamer. Operatie was te laat. Waarop nu alles beetje langer duurt. Maar nogmaals komt wel weer goed.
Rustig blijven. Vind het leuk om ook hier beetje door te lezen.
 
Volkswagen Polo 9n  9n  1.4 16v 
Er is inmiddels een 6n2. Komt bij Jeroen Kruizinga vandaan, sommige uit vw wereld weten wie dit is. Een 6n2 5 deurs lb5n automaat. Dochterlief kan weer rijden. Gips eraf. Auto gehaald en rijden, snel van de angst af.
Nu moet er even cv afstand bedien setje op. Cv is bestaand, dus uit mijn hoofd pomp rechts in de kofferbak/paneel maar even zien.
 
Volkswagen Polo 9n  9n  1.4 16v 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en DeeOow
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!