Binnenverlichting vervangen

Ik wil graag mijn binnenverlichting vervangen met LEDjes en heb het ook voor elkaar gekregen om alles los te krijgen. Maar weet iemand welke ik moet hebben? Ik zie op de bulbs '12v W5WF' staan. Is dat gewoon W5W? Je hebt er 3 nodig.

https://www.xenonlamp.nl/canbus-led/canbus-led-binnenverlichting?kleur_canbus_led_shop_by=379

Voor diegene die het ook wilt doen, hier een tutorial:
UK-POLOS.NET ? View topic - Change inside lamps of Polo

Edit nu met 2 foto's:

Met een platte schroevendraaier bij de rode pijltjes losklikken.
IMG-20141019-WA0010.jpeg

Daarna heb je binnen 4 punten waar je het los kan klikken, met als resultaat:
IMG-20141019-WA0012.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Auf Deutsch, sagt es:

Lieferumfang:

  • 1x Innenraumbeleuchtung vorne
  • 3x Lesebeleuchtung
  • 2x Innenraumbeleuchtung hinten
  • 2x Schminkspiegelbeleuchtung
  • 2x Fußraumbeleuchtung
  • 1x Kofferraumbeleuchtung

Dat betekent:
1x binnenverlichting voorin
3x leeslampjes
2x verlichting achter
2x zonneklep verlichting
2x voetverlichting
1x kofferbak verlichting

De meesten spreken wel voor zich, wat ze met 'verlichting voorin' bedoelen is mij een raadsel. Want die 3x Lesenbeleuchting lijken mij de verlichting in de hemel. Dat zijn 3x W5W/T10 lampjes.

Overigens is die Canbus onzin want de interieur verlichting heeft geen canbus controle.
Maaaaaar dan kun je ze ooit wel hergebruiken voor achterlichten, remlichten, kentekenlichten en stadslichten voor.
 
Nice, besteld Big Grin

Wbv je CAN-bus vermelding, klopt. Maar het is sowieso domgelul dat verlichting door de CAN-bus word aan gestuurd. Er staat slechts 2.5V op de bus, en totaal geen ampères. De BCM stuurt de verlichting aan, en kijkt en controleert de verlichting.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Zo spul binnen, maar ik heb er 1 over. En toch alles vervangen
PszAZzU.jpg
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!