Bijzondere xenon lamp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, maar met mijn laatste bestelling heb ik een rare xenonlamp (x2) gekregen.

Bijgevoegd zie je de foto's. Er zit een of andere grijze coating over een deel van de lamp.
Hierdoor heb ik nu aan de linkerzijde van beide projectoren weinig tot geen licht.

Zal ik het zo uitleggen:
Als ik op een 2 baans weg rij, dan is de linker baan niet verlicht en er loopt een schuine streep van verlichting over mijn eigen baan, die na ongeveer 75-80 meter op de helft van mijn baan zit.

Ik moet ze nog 100% goed afstellen, maar ik denk niet dat mijn lampen ver van de correcte afstelling staan.

Is dit een "reflector" xenonlamp of wat moet ik hiermee? Ik mis ongeveer 1/3e van mijn verlichting.

Alvast bedankt! :)
 

Bijlagen

  • 2015-01-31 09.27.04 (Custom).jpg
    2015-01-31 09.27.04 (Custom).jpg
    221.1 KB · Weergaven: 82
  • 2015-01-31 09.27.07 (Custom).jpg
    2015-01-31 09.27.07 (Custom).jpg
    229.3 KB · Weergaven: 74
Deze komen van Xenonlamp.nl vandaan.
Helaas reageert de eigenaar niet op mijn mail, vandaar dat ik hier de vraag stel.

Maar bedankt allemaal, dit was al mijn vermoeden.

Ik kan binnen 2 weken retouren, dus dat kan nog tot donderdag.
Ik zal zo nog een mail sturen.
 
Ik had m zaterdag in de loop van de middag al gemailed, dus vind dat hij nu nog niet gereageerd had wel bijzonder. Voornamelijk omdat het een webwinkel is.

Ik zal m morgen, als ik de tijd kan vinden, eens bellen. Beller is altijd sneller haha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!