yvonne1980
Lid
Vanmiddag reed ik in elst(gld)door een drukke hoofdstraat,hetgene wat ik gemist heb dat een politiemotor die mijn tegenligger was bijna rechtdoor over de rotonde gaat bijna een auto raakt en vervolgens achter mij aan gaat(dit hoorde ik van een getuige).
Maar goed ik rij netjes op toegestane snelheid een rotonde verder,kijk in de spiegel,en ja hoor "stop politie".
Rijbewijs en u weet vast wel waarom ik uw staande hou?
Nee ik zou het niet weten.
Uw mistlampen staan aan!
Ik kijk domhoudend op mijn dashboard,en vertel dat alles uit is.
Vervolgens loop ik met hem een rondje met hem om mijn auto en vertel dat hij waarschijnlijk last van reflecties heeft en raad hem een rayban zonnebril aan.(aan de achterzijde van de auto).
Nee aan de voorkant branden je mistlampen.
Meneer agent,u bedoeld toch niet mijn dagrijverlichting?
Agent ligt inmiddels op zijn buik voor mijn auto,zie je wel dit is de code van een mistlamp.
Ik vertel hem dat het andere lampje de mistlamp is,en ook dat deze in het donker aangaan waneer ik stuur.
Na een vrij lange diskussie geloofde hij het allemaal wel,mijn voorstel om alles te gaan vervangen voor led en xenon maakte hem helemaal pissig.
Toen er nog een polo reed met uiteraard drv,is meneer agent opgestapt.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Maar goed ik rij netjes op toegestane snelheid een rotonde verder,kijk in de spiegel,en ja hoor "stop politie".
Rijbewijs en u weet vast wel waarom ik uw staande hou?
Nee ik zou het niet weten.
Uw mistlampen staan aan!
Ik kijk domhoudend op mijn dashboard,en vertel dat alles uit is.
Vervolgens loop ik met hem een rondje met hem om mijn auto en vertel dat hij waarschijnlijk last van reflecties heeft en raad hem een rayban zonnebril aan.(aan de achterzijde van de auto).
Nee aan de voorkant branden je mistlampen.
Meneer agent,u bedoeld toch niet mijn dagrijverlichting?
Agent ligt inmiddels op zijn buik voor mijn auto,zie je wel dit is de code van een mistlamp.
Ik vertel hem dat het andere lampje de mistlamp is,en ook dat deze in het donker aangaan waneer ik stuur.
Na een vrij lange diskussie geloofde hij het allemaal wel,mijn voorstel om alles te gaan vervangen voor led en xenon maakte hem helemaal pissig.

Toen er nog een polo reed met uiteraard drv,is meneer agent opgestapt.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: