Bij het wegrijden 2 tikken

Goedendag,

Ik heb een Polo 6R en als ik de auto start en weg rij dan hoor ik 2 tikken onderin bij de pedalen(denk ik). En dat is pas sinds kort!!!

Dit is alleen maar als ik de auto start en de eerste keer weg rij, en daarna niet meer.

Weet hier iemand iets van af of heeft het zelf ook ervaren?

Dank alvast voor de reactie
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Goedendag Jeroen,

Heb zelf ook een 6R, maar herken dit probleem niet. Wellicht even langs de dealer gaan voor diagnose.

Stel jezelf anders even voor! Zie dat je al een heleboel vragen gesteld hebt. Als community vinden het ook leuk on te weten wie je als persoon bent, en wat voor mooie Polo je hebt. :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Geen flauw idee wat het zou kunnen zijn, vind het apart dat het alleen bij het wegrijden is.
Is moeilijk uit te leggen wat voor geluid het is, maar het is wel irritant

Ben trouwens Jeroen uit Den Bosch en 26 jaar jong. En ben een troste bezitter van deze polo 6R
1FBE04C3-E908-43C4-B924-E29AE5918E8A.jpeg
 
Volkswagen  Polo  1.2 
  • Leuk
Waarderingen: David97
Nee denk niet dat het van de ABS unit is, want heb er sinds kort pas last van en daarvoor nooit.

Lijkt wel op dat er iets schaaft onderin bij de pedalen en dan 2 keer achter elkaar. En dat gebeurt alleen maar bij het startten en wegrijden. Dus als ik hele tijd opnieuw start en dan wegrijd dan hoor je het steeds.
 
Volkswagen  Polo  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!