Bi-Xenon koplampen afstellen, wie weet hoe?

Beste lezers,

Ik ben erachter gekomen dat mijn originele Bi-Xenon koplampen veel te hoog zijn afgesteld.

De borden op de weg worden veel te goed belicht en ook schijn ik bij mensen naar binnen.

Hiervoor was dat niet zo. Dit komt doordat de dealer nieuwe koplampen geplaatst heeft vanwege een aanrijding.

De dealer is op dit moment gesloten en ik wil tijdelijk de koplampen zelf naar beneden richten zodat ik dit weekend geen tegenliggers verblind.

Maandag rij ik langs de dealer om dit goed af te stellen.

Gezien mijn auto geen af fabriek xenon erop heeft en ik dit achteraf heb laten installeren heb ik geen automatische hoogteregeling.

Weet iemand hoe ik dit als tijdelijke noodoplossing zelf kan doen?
 
Bij de dealer kunnen ze de basisafstelling uitvoeren. Met behulp van een tester worden de koplampen dan in de afstelstand gezet en kunnen ze deze voor je afstellen. Ik zou je afraden om er aan te gaan stellen als ze niet in de afstelstand staan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!