Bi-Xenon koplampen 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste medeleden,

Ik verkoop mijn Bi-Xenon koplampen, zijn bijna nog splinter nieuw!

Heb de standaard ballasten vervangen door ballasten die ook de spanning van een polo GT en GTI aankunnen (Uiteraad origineel VW).

Bij de set lever ik 2x 8000k Philips xenon lampen, daar zit nog een half jaar garantie op!

Alles is Plug & Play!
Richtprijs is €550,- incl verzending of incl. Montage.

Voor meer info of interesse? Stuur dan een mail naar: MarktplaatsDuyn@outlook.com

image.jpeg image.jpeg image.jpeg
In de stand 'Stadslicht' zullen alleen de led's branden.image.jpeg
image.jpeg image.jpeg
Een duidelijk verschil tussen: Links de Bi-xenon & rechts de standaard halogeen.
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Ik wist niet dat er verschillende ballasten waren? Wat heeft het anders dan de normale ballasten?

En waarom doe je ze weg?

Ik was er eerst ook niet van op de hoogte, maar het bleek dat de GTI een hogere spanning heeft. Daardoor konden de standaard ballasten de spanning niet aan en de lampen telkens na 2 minuten uit gingen.

De enigste reden dat ze weg gaan is dat ik geen polo meer heb haha.
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
Ik was er eerst ook niet van op de hoogte, maar het bleek dat de GTI een hogere spanning heeft. Daardoor konden de standaard ballasten de spanning niet aan en de lampen telkens na 2 minuten uit gingen.

De enigste reden dat ze weg gaan is dat ik geen polo meer heb haha.

Niet geheel lekker nederlands die zin van mij, maar je begrijpt wat ik bedoel hoop ik haha!
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!