Besteld EN GELEVERD! VW Polo 6C GTI

Ik begin toch wel wat diefstal stress te krijgen nu ik wat meer verhalen op het forum lees.
Maar eens verdiepen in wat dingen.
Bearlock en eobd firewall zien er interessant uit.
Even kijken hoe ik mijn chassisnr in de ruit kan afschermen.

ik kan alleen nog niet zo goed vinden hoe ik aan een eobd firewall kom? is dat een fysiek iets? of alleen een soort software wijziging?
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Ik begin toch wel wat diefstal stress te krijgen nu ik wat meer verhalen op het forum lees.
Maar eens verdiepen in wat dingen.
Bearlock en eobd firewall zien er interessant uit.
Even kijken hoe ik mijn chassisnr in de ruit kan afschermen.

ik kan alleen nog niet zo goed vinden hoe ik aan een eobd firewall kom? is dat een fysiek iets? of alleen een soort software wijziging?


Als je met een eobs firewall hetzelfde bedoeld als een OBD Killer dan gaat dit bij mij via het alarm kastje maar begrijp dat jij geen alarm hebt misschien kan het dan via je sleutel ?
 
Firewall? Gewoon op een nieuwe locatie verstoppen en een aan/uit schakelaar op de data lijn zetten. En natuurlijk die schakelaar ook op een niet voor de handliggende plek...


Dan moeten ze ten eerste zoeken naar de goede, en als ze de goede toch vinden moeten ze nog een schakelaar vinden...


Ben je echt in een super bui. Dan zet je op de nep obd een goede en flinke spanning door 12v via een condensator te laten lopen.... Weet je zeker dat alles wat zonder jou toestemming aangesloten gaat worden echt totaal dood gaat. Ook pc van de dealer, dus pas daar wel mee op....
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!