Beste tankstation

Ik tank vaak bij de Tango en wel om de volgende redenen;
- de prijs is netjes
- tankstation zit vlak bij :)

In het verleden haalde ik altijd Euro 95 bij de Shell, maar ik merk te weinig verschil om te zeggen dat het loont

Nog een voordeel van Tango, gratis banden oppompen!
Schandalig dat andere stations hier geld voor vragen eigenlijk..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik tank vaak bij de Tango en wel om de volgende redenen;
- de prijs is netjes
- tankstation zit vlak bij :)

In het verleden haalde ik altijd Euro 95 bij de Shell, maar ik merk te weinig verschil om te zeggen dat het loont

Bij JD getest, maandje geleden. Tango brandstof getankt in de Audi A3 2015 150PK 1.4 TFSI. Hup meten die handel, maakte +/- 135PK op Tango 95. Tank leeghalen en Shell 95 erin opnieuw meten, +/- 152PK. Leeghalen, BP Ultimate 98 erin +/- 155PK.

Na ODB tuning was het verschil nog groter tussen de brandstoffen.

Ik tankte al niet anders dan BP en/ of Shell, maar dit bevestigd waarom ik het niet doe.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari en tjinees
Ach hoe vaak heb ik al het vermogen nodig.. tuurlijk is het bekend dat bp ultimate 98 beter is dan 95 Shell of tango. Daar had je niet voor op de bank hoeven gaan dat had ik je zo al kunnen vertellen. Het is een afweging! En ik maak de afweging op basis van wat ik nodig heb en welke prijs ik er voor wil betalen ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: mikerosauer
Bij JD getest, maandje geleden. Tango brandstof getankt in de Audi A3 2015 150PK 1.4 TFSI. Hup meten die handel, maakte +/- 135PK op Tango 95. Tank leeghalen en Shell 95 erin opnieuw meten, +/- 152PK. Leeghalen, BP Ultimate 98 erin +/- 155PK.

Na ODB tuning was het verschil nog groter tussen de brandstoffen.

Ik tankte al niet anders dan BP en/ of Shell, maar dit bevestigd waarom ik het niet doe.

Kijk, hier hebben we wat aan.. zeer opvallend verschil tussen Tango en Shell. Blijft jammer dat er weinig data te vinden is over de verschillende brandstoffen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Kijk, hier hebben we wat aan.. zeer opvallend verschil tussen Tango en Shell. Blijft jammer dat er weinig data te vinden is over de verschillende brandstoffen.
Klopt, het was toevallig dat we dat gingen testen, ik had vooraf gezegd dat ik een brandstof erin zou doen die ik betwijfel, de Tango.

Ze vonden het zelf ook leuk om te testen maar schrokken niet van het resultaat. Wat vooral zichtbaar was; als de auto de toeren ingejaagd wordt dan neemt het vermogen direct af, dit doordat de brandstof niet zuiver genoeg is en de motor tegen 'pingelen' beschermt wordt door het motormanagement. Dit resulteert dan weer in vermogensverlies.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Grenspoal kinrooy heeft gewoon nog 95 mocht uit regio weert/stamproy komen
Helaas, dat is net te ver rijden voor mij om er nog iets op te verdienen. Had het al nagekeken toen je het er al eerder over had. Maar toch bedankt voor de tip. :)

Nog een voordeel van Tango, gratis banden oppompen!
Schandalig dat andere stations hier geld voor vragen eigenlijk.
Inderdaad schandalig maar hier moet je bij de Tinq en Tango ook betalen.
Ik rij om de zoveel tijd (lees: wanneer ik er aan denk/vlak voor ik een grote rit ga maken) even langs de Profile. Die meten de boel even na en brengen hem gelijk op spanning. Kosten: € 0,00.

Vandaag weer bij de LUKoil getankt te Lommel. 50.2 liter Euro98 in mijn 45 liter tankje. Stick Out Tongue Gelijk even langs de sigaretten handel (voor de buurvrouw) en de Delhaize voor mijzelf.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Als je de direct lease app download kun je zien waar een pomp zit en of tie goed is. Groen is goed geel aardig. Rood is kak.

3e9ee899d7a296749fadca3fd93edbbe.jpg
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Als je de direct lease app download kun je zien waar een pomp zit en of tie goed is. Groen is goed geel aardig. Rood is kak.

3e9ee899d7a296749fadca3fd93edbbe.jpg

Ik gebruik deze app ook, ideaal!
Bij veel pompen zie je ook wat de prijs per liter van de volgende dag is, kan een hoop schelen op een tank.

Qua diesel geloof ik niet zo in kwaliteit van de brandstoffen als ik eerlijk ben.
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
  • Leuk
Waarderingen: Do-Rithm
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!