Beste tankstation

Tank 90% van de tijd BP Ultimate 98. De overige 10% wisselen af tussen Shell V-Power en Shell 95.

Zowel BP als Shell heb ik nooit problemen mee gehad, in een andere auto wel eens onregelmatigheden gehad bij verschillende pompstations.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Tank bij esso, bp, shell en allemaal van die kleine tankstations die minder bekend zijn en maakt niet uit hoeveel ik tank of waar, rij altijd maar 700/750 km op een tank.
Zelfs als ik bijv de 'betere diesel' kies van shell of bp. Probeer altijd zo goedkoop mogelijk te tanken
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Ik tank gewoon de goedkoopste diesel die ik kan vinden. Ik merk geen verschil met de duurdere diesel die het de prijs waard maakt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
Tankte vroeger altijd in België bij de LUKoil of bij Q8. Maar sinds de invoering van E10 tank ik hier bij de Shell. Gelukkig is die ook vaak één van de goedkoopste in deze buurt. Als ik wel in België tank dan is het Euro98 maar blijf wel bij LUKoil of Q8.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Tankte vroeger altijd in België bij de LUKoil of bij Q8. Maar sinds de invoering van E10 tank ik hier bij de Shell. Gelukkig is die ook vaak één van de goedkoopste in deze buurt. Als ik wel in België tank dan is het Euro98 maar blijf wel bij LUKoil of Q8.
Grenspoal kinrooy heeft gewoon nog 95 mocht uit regio weert/stamproy komen

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
Ik heb eigenlijk gemerkt dat ik toch aanzienlijk zuiniger rijd op Total Excellium Diesel, daarmee is m'n record 1 op 24.3, terwijl ik op V-Power Diesel rond de 1 op 21 rijd op de snelweg.
Dan scheelt bezine diesel ook niks. Ik doe op de snelweg 5.1 das 1/19. Gewoon 120/130 op de cruize

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
Kosten per liter wel;)
En het verschil in wb heft dat weer dubbel op.

Verschil in prijs is 13 ct per liter dat is 5.20 op 40 liter

Polo bezine 1.0 bm zit net onder de 1050kg klasse, 98 euro per kwartaal
Diesel in de zelfde gewichts klasse, 229 per kwartaal

Dan kan je toch geen voordeel halen uit diesel..

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
En het verschil in wb heft dat weer dubbel op.

Verschil in prijs is 13 ct per liter dat is 5.20 op 40 liter

Polo bezine 1.0 bm zit net onder de 1050 klasse 98 euro per kwartaal
Diesel in de zelfde gewichts klasse 229 per kwartaal

Dan kan je toch geen voordeel halen uit diesel..

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Hier scheelt het rond de 33ct per liter. Dat is €13.20 per tank. Dan ligt het er nog aan hoeveel km dat je rijdt, en of je het wil vergelijken met een 3 cilinder.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
Hier scheelt het rond de 33ct per liter. Dat is €13.20 per tank. Dan ligt het er nog aan hoeveel km dat je rijdt, en of je het wil vergelijken met een 3 cilinder.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
Ik kan tanken in belgie [emoji16] zon 3 cylinder doet echt niet onder voor een 4 cylinder. Dacht ik ook eerst .

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
Ik kan tanken in belgie [emoji16] zon 3 cylinder doet echt niet onder voor een 4 cylinder. Dacht ik ook eerst .

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Ik kan ook tanken in België, maar het verschil in nl is zn 33ct.
Dat betekent dat ik met 4x tanken per maand goedkoper uit ben met mijn 1.6tdi dan met een 1.0tsi.
Daarbij vind ik een 3 cilinder niet fijn rijden, maar dat is persoonlijk[emoji6]

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!