Beste manier bluetooth in auto

Hey iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum! Ik heb een Polo 1.4 Bluemotion. Ik heb mijn Polo afgelopen vrijdag gekocht, bouwjaar is 2013 en mijn audio systeem is een RNS 310. Ik zou graag bluetooth in mijn auto willen en ik was hiervoor naar de VW dealer gegaan en zij gaven aan dat een bluetooth module 400 euro kost. Dit moet volgens mij veel beter kunnen.

Ik heb dus een RNS 310 en waarschijnlijk geen bluetooth module. Ik heb onder mijn bijrijders stoel gekeken, daar zit een laatje waar ik spullen in kan doen, maar onder dat laatje zit geen bluetooth module.

Mijn vraag is, wat is de beste manier om bluetooth in mijn auto te krijgen waardoor ik muziek af kan spelen en kan bellen?

Ik heb verschillende opties gezien, zoals een bluetooth module voor de RNS 310, een touch adapter en ik kan natuurlijk ook altijd een CarKit kopen. Jullie hebben hier waarschijnlijk veel meer ervaring mee, en ik zou graag willen vragen wat jullie beste ervaringen zijn. Het zou ook fijn zijn als jullie een voorbeeld foto kunnen toevoegen of een link naar het product.

Hoeveel gaat het mij ongeveer kosten om bluetooth in mijn Polo te krijgen?

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor jullie reacties!

Mvg,

Ricky
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BLUEGT 
Dank voor je reactie Iichel. Echter heb ik de zoekfunctie gebruikt en vind ik het lastig om direct een antwoord te vinden op mijn vragen omdat de bestaande topics gedateerd zijn. Daarom zou ik het fijn vinden recentelijk advies te krijgen.
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BLUEGT 
Dankjewel Dion. Voor hoeveel heb jij jouw RNS 310 kunnen verkopen en wat is een redelijk aanschaf prijs voor een gebruikte RNS 315?
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BLUEGT 
Bedankt voor jullie reacties, ik zal waarschijnlijk ook een 315 erin gaan zetten. De 510 ziet er ook interessant uit! @MikeM, is het vanaf de 310 naar 510 gewoon plug & play, of zijn hier nog aanpassingen voor nodig?
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BLUEGT 
Mijn vraag is, wat is de beste manier om bluetooth in mijn auto te krijgen waardoor ik muziek af kan spelen en kan bellen?

Ricky

Beste Ricky,

Het beste is natuurlijk dat je naar de RNS315 overstapt.
Maar als je de navigatie functie niet nodig acht zou je ook naar de RNS 330 kunnen kijken.

Mvg Ridge
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tdi BM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!