Beschermplaat onder auto

Beste leden,

De beschermplaat onder de motor hangt los en bij elke drempel hoor je het, nu is mijn vraag welke schroeven moet ik kopen zodat ik hem vast kan maken?

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
Vw is erg fan van torx 20 en 25.
Dus misschien die



even gekeken op een polo 2013.
daar is het volgens oempc.com het volgende onderdeel


n90974701=torx 5x16

maar ik weet niet exact wat je rijd, dus zelf zoeken geeft meer garanties.

oempc.com, dan je auto opzoeken kwa bouwjaar en even bij de ''body'' sectie kijken
 
Laatst bewerkt:
VW  6C  1.4TDI DSG 
die kap is niet helemaal dicht he, zitten her en der wat ventilatiegaten/ afvoergaten in, kan dus altijd water in komen.
Natuurlijk minder dan zonder kap, maar vroeger deden we het ook zonder kap onder de motor en toen zat er ook al het één en ander aan elektronica. Weet nog goed hoe vaak me multiriem begon te gillen na een plas (golf 3 1.8 met multiriem veersysteem)
 
  • Leuk
Waarderingen: Murattie
Klopt dat hij niet dicht is maar het houd toch veel tegen in ieder geval rechtstreekse stralen zoals van de carwash en met plassen komt het wel in die kap maar dan komt het water erop en loopt weg.

Het slagwater is als het ware gedempt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!