myfirstcar86
Nieuw lid
Hallo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
myfirstcar86 zei:Ik heb al zitten denken om die onderlippen in kleur te spuiten, maar ik ben er nog niet over uit. Ik vind namelijk die onderlippen van de Polo 9n3 Bluemotion erg mooi, maar passen deze ook op de Polo 9n?
Volgens mij gaat dit niet passen, de voorbumper van een 9N3 is nou eenmaal anders gevormd.
Wat ik ook graag wilde weten is of de centrale vergrendeling zo ingesteld kan worden dat deze automatisch bij een bepaalde snelheid op slot gaat onder het rijden en ook omgekeerd. Of is dit niet mogelijk en moet je hem telkens zelf vergrendelen door op het knopje te drukken?
Hiervoor zou ik Johan even een PM sturen. Hij heeft dit namelijk ingesteld maar ik dacht dat je er wel een comfort module voor moet hebben.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.