Bert zijn VW Polo 9n

Re: Jordy zijn VW Polo 9n 1.4 16v Atlantic

Dank je!

Ik heb al gekeken op ebay, alleen jammer dat die lichtschakelaar zo duur is!

Ik heb al zitten denken om die onderlippen in kleur te spuiten, maar ik ben er nog niet over uit. Ik vind namelijk die onderlippen van de Polo 9n3 Bluemotion erg mooi, maar passen deze ook op de Polo 9n?

Wat ik ook graag wilde weten is of de centrale vergrendeling zo ingesteld kan worden dat deze automatisch bij een bepaalde snelheid op slot gaat onder het rijden en ook omgekeerd. Of is dit niet mogelijk en moet je hem telkens zelf vergrendelen door op het knopje te drukken?

En weet iemand toevallig wat de naam Atlantic inhoud voor deze Polo? Niet alle verzekeraars herkent deze type of ze herkennen hem als de Sportline. Iemand die er misschien meer vanaf weet?
 
Re: Jordy zijn VW Polo 9n 1.4 16v Atlantic

myfirstcar86 zei:
Ik heb al zitten denken om die onderlippen in kleur te spuiten, maar ik ben er nog niet over uit. Ik vind namelijk die onderlippen van de Polo 9n3 Bluemotion erg mooi, maar passen deze ook op de Polo 9n?

Volgens mij gaat dit niet passen, de voorbumper van een 9N3 is nou eenmaal anders gevormd.

Wat ik ook graag wilde weten is of de centrale vergrendeling zo ingesteld kan worden dat deze automatisch bij een bepaalde snelheid op slot gaat onder het rijden en ook omgekeerd. Of is dit niet mogelijk en moet je hem telkens zelf vergrendelen door op het knopje te drukken?

Hiervoor zou ik Johan even een PM sturen. Hij heeft dit namelijk ingesteld maar ik dacht dat je er wel een comfort module voor moet hebben.
 
Re: Jordy zijn VW Polo 9n 1.4 16v Atlantic

Thanks for the info Maik! Ik zal hem een PM sturen!

Vorige week heeft een $^%^%&%$^$%$#$ mijn voorbumper geraakt in de garage, maar heeft natuurlijk geen briefje achtergelaten! Schadeherstel bedrijven vragen er 400 a 500 euro voor het overspuiten van de bumper, maar degene die 400 euro vroeg wilde het ook zonder registratie doen en dan werd het voor mij 125 euro!

Daar zei ik geen nee tegen, maar toch.... blijft een duur grapje, vooral dat een ander er vanaf komt!

Resultaat: Bumper zo goed als nieuw, steenslag wat er al zat is ook weg en geen kleurverschil! Kijken of zij ook voor een koopje mijn onderlippen willen spuiten!
 
Re: Jordy zijn VW Polo 9n 1.4 16v Atlantic

Wie kan mij helpen?

Het middenconsole van het dashboard is van plastic met een dun rubber laagje eroverheen. Iedereen weet denk ik wel wat ik bedoel. Het rubber laagje is linksonder op de middenconsole los gaan laten. Mijn vriendin heeft met haar laars tegenaan gezeten.



Kan je hiervoor soort spul op spuiten of moet ik dan een heel nieuw middenconsole kopen? Want na van loop van tijd gaat steeds een stukje los.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
 
Re: Jordy zijn VW Polo 9n 1.4 16v Atlantic

Is er dan echt geen mogelijkheid om dat origineel te herstellen? Want als het om spuiten gaat, dan moet je mij er absoluut niet mee laten beginnen haha...

En als ik een nieuwe aanschaf, weet iemand wat het dan mag kosten bij de dealer?
 
Re: Jordy zijn VW Polo 9n 1.4 16v Atlantic

Ik heb gister bij mijn eigen polo dat dashbord deel eruit gehaald en in de kleur van de lak gespoten (zwart) ziet er erg strak uit nu en kostte niet zo heel veel. Je hebt wel een bus plasticprimer nodig dan 2 lagen in de gewenste kleur en afwerken met 2 lagen blanke lak.
 
Re: Jordy zijn VW Polo 9n 1.4 16v Atlantic

als je een vervangend deel wilt hebben kun je ook even met de autosloperijen bij jou in de buurt contact opnemen degene die ik er nu in heb zitten heb ik ook op de sloop gehaald omdat de vorige de luchtroostertjes afgebroken waren. En daar heb ik toen iets van 25 euro voor betaald meen ik.
 
Re: Jordy zijn VW Polo 9n 1.4 16v Atlantic

Bedankt voor de reacties jongens! Ik ga even denken wat ik ga doen. Polobas, zou je misschien een foto kunnen plaatsen van je nieuw gespoten dashboard als je tijd hebt?
Misschien dat ik dat ook ga doen!

En is dat moeilijk om dat dat deel te demonteren of ben je er zo mee klaar?

Bij de dealer moet ik er 65 euro voor neerleggen....
 
Re: Jordy zijn VW Polo 9n 1.4 16v Atlantic

Ja ik zal binnenkort zowiezo een serie foto's maken ook voor de verkoopadvertentie. (hij gaat de deur uit). Het (de)monteren van je middenstuk in het dashbord is niet zo heel veel werk, het staat precies omschreven hoe het moet in de handleiding op het forum hier van de bekerhouders. je moet iig wel je radio demonteren.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!