Benzine geur probleem??

C1E0D111-7046-43B8-B40F-5FECBBF688BB.jpeg 2F8B0F6D-208A-43BA-BB56-56B3537910C6.jpeg 08DCC696-9A8A-408B-ACD5-818F9FAF45B5.jpeg Goeiedag ik heb een probleem met mijn auto,
Als ik even heb gereden en dan stil sta ruik ik een erge benzine geur.
Na even zoeken onder me motorkap ben ik dit tegen gekomen.
Iemand enig idee wat dit is en of het erg is hiermee door te rijden?
 
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 105pk 
Zoals ik het zie is het een TSI motor.
Om door te rijden heb je die wel nodig ( of je bent een freddy flinstone fan)



Maar goed. Punt is. Wij kunnen niet zien wat het is.
Wij kunnen niet ruiken wat het is.
We kunnen niet zien waar het vandaan kan komen.

Dus al met al, hierbij het advies om naar een garage te rijden.
En graag 1 dicht in de buurt,. En niet 250km verder.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Nick 0106
Is inderdaad je carter ontluchtingsventiel.
Ik had het zelfde probleem, als het goed is kan je ook rond dat ventiel op je blok vettigheid zien, olie resten.
Nieuw ventiel op het slangetje zetten en weer in je blok duwen.
Simpel klusje

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Had jij toen ook een benzine achtig geurtje in je auto als je stil staat en stationair laat draaien?

En weetje of het erg is om hier ff mee door te rijden omdat ze nu nergens dat onderdeeltje hebben..
 
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 105pk 
Ja ik had zo'n geur alleen als ik ff stil stond. Het kan geen kwaad, maar ik zou wel zo snel mogelijk fixen.
Probleem nu is dat die bagger over je blok loopt en dat is een kut klus om schoon te maken, je komt er niet makkelijk bij voor het schoonmaken.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Ik heb Polo GTI gekocht. Rijd prima. Paar dagen later toen ik meer gas geven motor slag niet kracht geven snapt even niet. Motor draaien nog aan en begin kracht geven en later kracht niet meer beetje rommel. Wil jullie iets me vertellen?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 TSI GTI 180 pk 
Ja. Dat wil ik wel.

Stel je eens in een eigen topic voor met daar je probleem.
Dat is wat netter dan een topic van een ander kapen.


Verder, is de auto toevallig uitgelezen, en zijn er foutcodes beschikbaar? Laten de lampjes in je dashboard iets zien?
Wat bedoel je met en later kracht niet? wat is later? Is dat tijd, afstand of snelheid?


Maar goed, graag een antwoord in je eigen probleem topic. En een kijken of we kunnen snappen waar het probleem begint
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Als je nu even een eigen topic maakt..... Ipv een topic van iemand anders te kapen die een totaal ander probleem heeft.....


Dat is voor het forum duidelijk. En voor de mensen die willen reageren ( maar dat nu niet doen omdat dit niet jou topic is)
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!