Hallo Allemaal,
Laat ik me even voorstellen. Ik ben Erik en we krijgen Zaterdag onze nieuwe Polo. Een 1.2 TSI Highline. We zijn er erg blij mee al heeft het wel een dubbel gevoel. Heb nu nog een Golf V GTI en die gaat nu plaats maken voor de Polo. Gezien de afstanden die we rijden is de Golf gewoon te duur geworden
. De Golf is een hele fijne auto (met dsg) en het vermogen ga ik zeker missen maar ik krijg er ook iets heel moois voor terug. Zoals ik al zei is het een 1.2TSI geworden. De kleur is Flash rood met oa 17"Boavista's, xenon + led, panorama dak, alarm+, licht en zicht, pdc, sportonderstel, achterramen extra getint, multimadiabox, mf stuur en rns310. Heb ook al een setje winterbanden op 15"staal gescoord. Wat nog op mijn lijstje staat is een GTD/GTI mf stuur ( een mens moet iets te wensen hebben
) Hierbij alvast een foto gemaakt bij de dealer. Als het weer het toelaat maak ik er nog een paar.
Groeten, Erik
Laat ik me even voorstellen. Ik ben Erik en we krijgen Zaterdag onze nieuwe Polo. Een 1.2 TSI Highline. We zijn er erg blij mee al heeft het wel een dubbel gevoel. Heb nu nog een Golf V GTI en die gaat nu plaats maken voor de Polo. Gezien de afstanden die we rijden is de Golf gewoon te duur geworden

Groeten, Erik