ben nieuw met een nieuwe polo.

Hallo Allemaal,

Laat ik me even voorstellen. Ik ben Erik en we krijgen Zaterdag onze nieuwe Polo. Een 1.2 TSI Highline. We zijn er erg blij mee al heeft het wel een dubbel gevoel. Heb nu nog een Golf V GTI en die gaat nu plaats maken voor de Polo. Gezien de afstanden die we rijden is de Golf gewoon te duur geworden :( . De Golf is een hele fijne auto (met dsg) en het vermogen ga ik zeker missen maar ik krijg er ook iets heel moois voor terug. Zoals ik al zei is het een 1.2TSI geworden. De kleur is Flash rood met oa 17"Boavista's, xenon + led, panorama dak, alarm+, licht en zicht, pdc, sportonderstel, achterramen extra getint, multimadiabox, mf stuur en rns310. Heb ook al een setje winterbanden op 15"staal gescoord. Wat nog op mijn lijstje staat is een GTD/GTI mf stuur ( een mens moet iets te wensen hebben Big Grin ) Hierbij alvast een foto gemaakt bij de dealer. Als het weer het toelaat maak ik er nog een paar.
Groeten, Erik

polo05-1.jpg
 
KYC zei:
Dikke polo man
echt bijna alle opties aangevinkt hahaha

ben altijd erg benieuwd hoe een DSG rijd Stick Out Tongue is het echt zoveel lekkerder dan een handbak?

Ik vind persoonlijk dsg erg lekker rijden maar je moet er wel aan wennen. Als ik bij de gti in D iets te veel gas geef gaat de bak meteen een 2tal versnellingen terug wat een wat nerveus rijgedrag veroorzaakt. Ben je daar aan gewend en je gaat er wat beheerst mee om dan is het heerlijk rijden. In S schakeld hij eerder terug en later op en hangt hij lekkerder aan het gas. Moet nu gaan afkicken want de Polo heeft een handbak.

Verder wil ik iedereen bedanken voor het warm welkom op "mypolo" en de complimenten voor onze kersverse polo. Big Grin jullie zullen me hier zeker vaker zien. Heb iig nog een hoop te lezen. Ik heb hier al veel mooie Polo's voorbij zien komen en wens iedereen fijne en vooral veilige km's toe.
Groeten, Erik
 
Hier nog even een paar foto's van de Golf. Rijdt vanaf Zaterdag ergens in het noorden rond.[/img][resize=600:ubz68drb]http://img842.imageshack.us/img842/4610/pa010001l.jpg[/resize:ubz68drb][/img]

[/img][resize=600:ubz68drb]http://img850.imageshack.us/img850/1139/pa010011.jpg[/resize:ubz68drb][/img]

[/img][resize=600:ubz68drb]http://img440.imageshack.us/img440/8721/pa010005v.jpg[/resize:ubz68drb][/img]

Groet, Erik
 
hoi hothatch, welkom op het forum, erg mooie polo,ik zal hem veel zien ,ik ben bijna je buurman, ik heb zelf een witte polo 1.2 highline 3 deurs, abt uitlaat, velaagd ,executive plus,ik wens je veel plezier met je polo en veel veilige kilometers.
 
hoi, ik woon 2 straten terug van jou, zal ik het zo maar zeggen, maar de mijne zal je niet veel op straat zien staan want ik heb een garage, veel plezier morgen als je hem gaat halen, ps waar heb jij je winterbanden gekocht. zou ik eigelijk ook nog moeten hebben kan ik mijn boa vistas sparen. Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!