Belachelijk veel bijbetalen RNS310 / RNS510

De Gti is full option besteld, alleen het executive plus is er vanaf gehaald.
Hij komt dus nu met een rcd 210 incl mf- stuurwiel.

Ook ik dacht eraan, om het executive gewoon te behouden, maar bij het omwisselen naar een ander systeem, heb je een gat in je dash van de bluetoothadaptor, dat is het me niet waard.

Ik ben nogal pietje precies, en gaat me daar zeker aan storen.

@Hacan, waar komt de jouwe vandaan (ZENEC) ?
@Jayray, werd gezegd, slechte kwaliteit, niet te vergelijken met de 310 / 510.

Daardat ze de kwaliteit niet konden garanderen, verkochten ze 'm niet.
Ook zou het wel eens problemen kunnen geven met ecu...
 
Oh.. Het is een GTI... ;)

Dan is inhoud van pakket anders dan BM denk ik. Dan heb je make-up verlichting en achterleeslampen al standaard dus klopt mijn verhaal niet. Maar heb je dan ook alarm zonder pakket nu dan?

Kwaliteitet verhaal is boolshit. ZENEC is geen chinees meuk. Is een zweeds kwaliteits merk die ook nog eens mooier uit ziet en meer kan dan een rns510.

Is speciaal gemaakt voor vw en can-bus voorbereid. Dus ze lullen maar wat. Mijn systeem is gewoon via mijn vw dealer geleverd en geinstalleerd voor 1250 euro incl. Montage. (Heb een leaseauto)
 
Apart verhaal over kwaliteit, want mijn dealer kwam er zelf mee.
Daarnaast is de 310 een klote apparaat. Spraak van de nav is echt slecht verstaanbaar en dan nog dat 2d/3D verhaal, kaart updates en telefoon verhaal... En levertijd van de 315...

Woensdag heb ik de zenec, maar hakan is er volgens mij zeer tevreden over.
Hoe is het geluid van de cd speler hakan?
 
Het is ook een apart verhaal, ik zei ook dat andere dealers 'm wel konden leveren.
Maar daar gingen ze verder niet op in.

Ik ben het zeker eens met je, over de verstaanbaarheid van de nav, die is compleet ruk.

@Hakan, dat alarm is inderdaad er los bij te bestellen.

Mag ik jullie beide vragen, welke dealer hebben jullie?
Dan gaat ik die maar eens een belletje geven, had wel een adresje gevonden, maar ken die zaak verder niet. Prijs inc. inbouw 999 euro.

http://www.acrshop.nl/zenec-nc2010-navi ... ed2e4fe568
 
@jayray, ik heb het mf stuurwiel gewoon kunnen bestellen icm met de standaard rcd210 gek genoeg.

Dus mocht íe toch achteraf met een 310 geleverd worden, heb ik geluk, betaal er dan niet voor.

@Flashred, De spraak was af en toe moeilijk te verstaan, heb gespeeld met de verschillende volume standen, ik kreeg het niet beter op.
Ook vond ik het grafisch niet mooi, maar dat is persoonlijk denk... Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!