Belachelijk veel bijbetalen RNS310 / RNS510

Na het 1 en ander gelezen te hebben, over de RNS510, intresse gekregen in dit apparaat.

Dus gebeld met mijn verkoper, en gevraagd of de order aangepast kan worden worden.
Heb het EP pakket met de RNS310 erin, of de 310 gewisseld kon worden in een 510,evt. met bijbetaling.

Hij wist dit niet, en zou terug mailen. Nu net een mail, dat deze omgewisseld kon worden.
Wel moest er dan los een telefoon voorbereiding bijgekocht te moeten worden bv. Parrot CK 3100 € 299,= De RNS510 € 2.000,= :shock:

Wil íe me nou een poot uitdraaien :?: Of is dat ding veeeeeel te duur?

Sorry VW, gemiste kans, ga wel shoppen bij een ander dan... :| :mrgreen:
 
VW rekent idd veel meer voor een 510.
Maar waarom niet gewoon een 315 ipv een 310? Dat scheelt niet gek veel (uit mn hoofd 200-300 euro) en heeft wél europa en wél bluetooth ingebouwd.
Wel een kleiner scherm dan de 510... maarja, daar wordt de 510 ook wel erg vaak voor gestolen.
 
Ik denk dat je sowieso met een navi systeem er vanuit kunt gaan dat je op een dag bij je Polo aan komt met een ingeslagen ruit / geforceerde deur. Ongeacht of het een 310, 315 of 510 is. Ze worden gewoon heel erg vaak gestolen! Mede doordat ze zo verschrikkelijk makkelijk/snel uit de auto te halen zijn.
 
Ik heb zelf een Pioneer -avic b320ft genomen voor het afneembaar scherm, nadeel is het kleine scherm maar voor de rest een prima apparaat. Voordeel is dat Europa van deur tot deur voorgeinstalleerd is en er zit parrot bluethoot kit bij dus geen hinderlijk bedieningspaneel op je dashboard en verder zit er een standaard IPod aansluiting op. De prijs (700euro)valt ook mee zeker als je hem niet bij de dealer koopt
 
Windkracht13 zei:
Na het 1 en ander gelezen te hebben, over de RNS510, intresse gekregen in dit apparaat.

Dus gebeld met mijn verkoper, en gevraagd of de order aangepast kan worden worden.
Heb het EP pakket met de RNS310 erin, of de 310 gewisseld kon worden in een 510,evt. met bijbetaling.

Hij wist dit niet, en zou terug mailen. Nu net een mail, dat deze omgewisseld kon worden.
Wel moest er dan los een telefoon voorbereiding bijgekocht te moeten worden bv. Parrot CK 3100 € 299,= De RNS510 € 2.000,= :shock:

Wil íe me nou een poot uitdraaien :?: Of is dat ding veeeeeel te duur?

Sorry VW, gemiste kans, ga wel shoppen bij een ander dan... :| :mrgreen:


Hahahahah deze mensen denken het geld groeit op je rug LOL ik zou lekker verder gaan zoeken;) Je hebt voor de RNS trouwens een slot die je op het scherm kan bevestigen voor de mensen die dit hebben Stick Out Tongue
 
Zelf eentje aanscchaffen voor rond 400-700 euro (marktplaats). Inbouwen is eitje maar als jet laat doen ben je dus voor minder dan 1000 euro klaar.

Ik weet alleen niet hoe het dan met je telefoonvoorbereiding zit.

Ik heb zelf ZENEC NC-2010 die veel meer kan (ingeb. parrot enz) en ben er zeer tevreden over.

Via de dealer kost dit rond de 1250 incl.inbouw.
 
2500?? Dat zijn de dealer prijzen ja.. Je kunt ze elders nieuw met papieren makkelijk nieuw voor 1000-1500 euro krijgen. Maar tegenwoordig zijn er zoveel alternatieven van ZENEC tot Pioneer die veel meer kunnen. Niemand wil meer aan zo'n apparaat meer dan 750 euro betalen als deze 2e hands is. Er is gewoon geen markt voor.

De Type 1 van 510 is een verouderd model waardoor deze vaak voor 400 euro wordt weggedaan (vaak ook meer slijtage). Type 2 (misschien inmiddels 3) worden voor meer aangeboden.

Ik koop en verkoop vaak dingen via Ebay of marktplaats. Het had zo ook een 315 of een 510 kunnen zijn omdat ik voor Zenec ben gegaan. Vind het dan jammer dat men meteen denkt dat het van diefstal afkomstig is.
 
HakanC zei:
Ik koop en verkoop vaak dingen via Ebay of marktplaats. Het had zo ook een 315 of een 510 kunnen zijn omdat ik voor Zenec ben gegaan. Vind het dan jammer dat men meteen denkt dat het van diefstal afkomstig is.
Ik spreek jou nergens op aan hoor! :) Sterker nog, volgens mij heb ik jou via SO ooit nog een actieve Brodithouder verkocht. :mrgreen:
 
Nou, even stoom afbazen, kleine update voor de navigatie.

Vanmorgen de dealer gebeld, om de prijs van de 510 te horen na inruil 310.
Dit was een nog te hoog bedrag, en hij rade het mij ook af, om deze te nemen.

Hierna stelde ik voor, of ze niet een Zenec nc 2010 konden leveren.
Nou, dat werd volledig de grond in gekraakt, maar had voor de rest ook geen ander voorstel :roll:

Na dit gesprek bleef ik toch met een raar gevoel zitten, want ik wil toch ook nog iets aan de audio veranderen. (En met de 310 bijna geen aansluit mogelijkheden)

Ik heb nu dus een Executive plus pakket, waar ik eigenlijk niets aan heb...
(Wat ik ook niet mooi vind, de bleutoothadaptor op je dash)

Dus ik bespreek dit net met vriendin, was totaal niet blij met de gang van zaken.
"Jij wil er dus wat anders in?" Pakte vervolgens de telefoon, en belde de verkoper.

De verkoper was niet echt blij, en met een hoop"ja maare" heeft ze het executive plus pakket ervanaf weten te lullen :cool:
De auto wordt nu met de standaard radio geleverd, en heb voorlopig nog even de tijd , om wat anders uit te zoeken.

Het wordt waarschijnlijk toch de Zenec 2010, dus mochten jullie nog een goede audio zaak weten, hou ik me aanbevolen.
 
Ik zou de losse prijzen van de opties die in het Executive Plus pakket vallen nog eens op een rij zetten. Misschien is het verstandiger om toch het pakket te nemen en dan de RNS310 te verkopen, daar is best vraag naar.


• Alarm 'Plus': 250 Euro
• Multimedia aansluitbox: 180 Euro
• Telefoonvoorbereiding; excl. telefoonhouder: 450 Euro

RCD210: 430 Euro

Als je helemaal geen radio neemt of de meest simpele (RCD210) heb je geen bedrading naar de achterportieren liggen en geen tweede radio-antenne (in de ruit).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!