BCM T6 PQ25 High 7E0937090/Z9A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te koop aangeboden wegens overcompleet. Heb geprobeerd hem op mijn Polo werkend te krijgen, kabelboompje gemaakt, in VCDS kon ik hem inmiddels benaderen maar kreeg de auto niet verder aan de praat.

Een ervaring rijker, een illusie armer.
Misschien voor iemand die zich hier wel raad mee weet wel geschikt, zou gewoon mee moeten werken maar dit project is iets uit de hand gelopen naar mijn idee.

Zo goed als nieuw, nieuwprijs 329 knaken, gaat niet weg onder de 250 euro inclusief verzenden binnen Nederland.

1q9Vq9o.jpg


tx7mqfH.jpg
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
Haha, ja dat is ook een mogelijkheid. Aangezien ik naar mijn idee alles had gedaan volgens de beschrijving van iichell, Knipex MQS tang gekocht(!), kabelboom gemaakt, kreeg ik foutmeldingen in VCDS dat het tellerhuis niet toegankelijk was (heb wel nog 2 extra kabels getrokken can BCM naar teller). Mijn VCDS is ook zwaar verouderd, dus uitgebreide codering ging ook niet werken. En om nou een originele Ross Tech kabel te kopen voor 220 euro.. Ik heb de handdoek in de ring gegooid. Typisch gevalletje uit de hand gelopen.

Tenzij iichel zich geroepen voelt, uiteraard tegen een vergoeding, haha.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!