BBS 17" 5x100 7,5j et38 NIEUW incl banden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hierbij bied ik mijn set ZGAN BBS 17 INCH 7,5j ET38 velgen aan.
Deze set is vorig seizoen gekocht maar heeft alleen gemonteerd gezeten om naar huis te rijden vanaf de bandenspeciaalzaak. Dit was omdat dit aan het begin van de winter was. Na er dus ca. 5 kilometer mee gereden te hebben zijn de winterwielen onder mijn auto gegaan en is deze set in de garage opgeslagen. De wielen zijn altijd in een velgenboom opgeslagen waardoor ze niet op de grond hebben gelegen met alle risico's vandien.

De set is echt in NIEUWSTAAT en heeft GLOEDNIEUWE Vredestein Ultra Cento banden gemonteerd gekregen (205/40/ZR17 - snelheidsindicatie 84 Y (tm 300km/h). Dit zijn de luxere lijnbanden van Vredestein met uitstekende grip en erg stil!
De kleur is BBS briliant silver (heel mooi metallic aluminium kleur! unieke BBS kleur)
Kijk voor meer informatie op de site van vredestein. De set is aangeschaft voor een Volkswagen Polo 9N3 GTI uit 2009, alleen deze is inmiddels verkocht.

VRAAGPRIJS IS € 800,00
mailen kan naar bkroep@gmail.com

LINK NAAR DE MP ADVERTENTIE MET DE FOTO'S ERBIJ: http://link.marktplaats.nl/m911974720

LINK NAAR DE FOTO'S
https://barry410.de.quickconnect.to...7656e2031372220357831303020372c356a2045543338
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Tnx gasten :) Graafie weet dat ik op zoek ben naar nieuwe banden/velgen. Zit alleen te dubben qua comfort met 17 inch wielen, gezien mijn vriendin zwanger is en straks met de Polo zal gaan rijden. Probleem is echter en ik ben gewoon eerlijk, dat 800 euro net boven mijn budget is :(

Hoef ik trouwens geen aanpassingen te maken aan de Polo BM? Loopt het niet "aan" of andere rare fratsen omdat de auto al opzich lager is dan een normale Polo?
 
Ik zal erover nadenken............. :mrgreen:

Maakt het niet uit dat de ET waarde niet gelijk is? Of is dat de reden dat de velgen iets uit zullen steken? Ik wil geen "tjoeeeening" auto hebben :tearsofjoy: *edit* ik snap het al :)

Nog een vraagje dan aan de experts, zullen mijn lagers het niet te zwaar krijgen?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar je mag van mij ook langskomen zodat we er een wiel onder zetten en je kan zien hoe het staat?
Op de banden zit trouwens een velgrand beschermer, maar deze bieden geen garantie voor ongelimiteerd langs stoepranden rijden ;) lees: gewoon geen stoepranden pakken :), daar worden ze nooit mooier van :grin:

De prijs, tsja... € 800,00 is al geen verkeerd bedrag...de set is echt nieuw en staat zeker weten heel mooi op een type 6R!!!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Ik zal erover nadenken............. :mrgreen:

Maakt het niet uit dat de ET waarde niet gelijk is? Of is dat de reden dat de velgen iets uit zullen steken? Ik wil geen "tjoeeeening" auto hebben :tearsofjoy: *edit* ik snap het al :)

Nog een vraagje dan aan de experts, zullen mijn lagers het niet te zwaar krijgen?

Ik heb hiervoor ook een Polo BM gehad met ook zo'n zelfde BBS setje en exact dezelfde bandenmaat, ging prima. Past allemaal uitstekend en loopt niet aan. Ook steekt het niet "TUNING-achtig" uit. Lijkt eerder een OEM wiel, oftewel een chique wiel die bij de auto past :blush:
Mail me anders even op bkroep@gmail.com dan kan ik je foto's sturen van mijn Polo BM met zo'n zelfde soort set wielen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Bedankt voor alle uitgebreide informatie! Ik ga erover nadenken.. (tweede keer Stick Out Tongue) maar mijn geldboom is een beetje kaal aan het worden op deze manier.. toys toys toys!

*edit; wat is het type BBS velg?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!