Bas' Polo 6R Comfortline :: 2010 Volkswagen Polo 6R 1.4 16V

Ik vind ze echt heel mooi staan onder die golf. Ze zullen ongetwijfeld heel dik staan onder de Polo. Alleen die golf... Wtf @ stootstrips :'). Zo een dikke bak en dan met stootstrips rond karren.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
@ enzo, smaken verschillen gelukkig, anders reed iedere polo er hetzelfde bij ;)

Specs:

Voor 205/35 18 op 8.5J
Achter 215/35 op 9.5J Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ enzo, smaken verschillen! Ik vind BBS replica's met plastic boutjes niet mooi.. jij de 3sdm niet.. gelukkig maar!!! Anders reed iedere polo er hetzelfde bij ;)

Specs:

Voor 205/35 18 op 8.5J
Achter 215/35 op 9.5J Big Grin

Ik ga hier verder niet eens op in.... vandaar ook het succes met je project knul. Ik ben blij met m'n Replica's en anderen vinden dat ook...

r8e8v9.png


Lees de volgende keer eerst drie keer wat men typt voordat je begint te bitchen met uitroeptekens.

Dank je..
 
Ey sorry man..Ik was kei happy met mn velgen en las je bericht maar half. Daardoor heb ik t verkeerd opgevat en ook die reactie een beetje pissig getypt. Ik heb m zojuist aangepast.Nogmaals mijn excuses.Gr Bas
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!