Bas' Polo 6R Comfortline :: 2010 Volkswagen Polo 6R 1.4 16V

Dat is inderdaad erg weinig afwijking. Boven de 120 is bij mij afwijking al bijna 10 km/h :shock: Gelukkig geeft de TomTom wel continue de daadwerkelijke snelheid weer :)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Denk dat jij toch wel wat afwijking hebt Bas, gezien de bandenmaat die best wel scheelt met de originele maat!
Meen dat ze op de 6R 215/45-17 monteren

Zal op die top snelheid toch zeker 5 - 7 km/u zijn denk ik ;)

Evengoed een lekkere snelheid voor een 1.4 toch! :)

nope 215/45 is dacht ik bij 16inch;)
ik heb er zelf iig 215/40 onder zitten.

195 kan ook, maar dan zou 45 hoog beter kunnen qua het trekken van de band enzo;)

maargoed, gewoon even rekening houden met de afwijking die je hebt en dan is t goedStick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Omdat je m'n pic zo geweldig vond a special one t' gaat om et ideeStick Out Tongue



332m58k.jpg
 
Thanks,


Vanavond samen met bepaalde personen hier uit de omgeving een update uitgevoerd aan de Polo :)
Niks groots maar wel leuk. Pics volgen..












:)of niet..

Hmmm.........dat klinkt wel heel dubieus Bas, met bepaalde personen hier uit de buurt een kleine update uitvoeren.
Verklaar 'bepaalde personen hier uit de buurt' eens, zijn dat van die duistere figuren die in de criminele wereld verkeren? Want als ik dan moet raden wat die update aan je auto is....................waar zal ik beginnen. :lol:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!