Bas' Polo 6R Comfortline :: 2010 Volkswagen Polo 6R 1.4 16V

super dikke polo geworden, helemaal mijn smaak
als ik dit lees van je specs (velgen) zal ik mezelf maar geen zorgen maken eh haha.
hoe platter hoe beter zeker eh Stick Out Tongue
bumpers zijn egt knap, wouw da ik ze ook kon vinden in men kleur voor een schappelijke prijs ma dat zit er niet in vrees ik,
en ga ook niet meer te veel geld erin stoppen.
greetz sid
 
Ik ben een hele lange tijd van de radar af geweest. Geen meetings gedaan dit seizoen en maar 1 update aan de Polo. Het forum heb ik niet bezocht. Priveberichten genegeerd.
Al met al heb ik jullie laten stikken..... (sorry)

De laatste update die ik aan de Polo gedaan heb is het monteren van een lederen R Line stuur zonder knopjes :)

Ik weet niet hoe lang ik de Polo nog zal rijden... Ik heb onlangs een Audi a4 avant S line bekeken bij onze oosterburen en die staat nu toch hoog op mijn verlanglijstje (A)
Zelf ben ik er ook nog niet over uit of ik de Polo terugbouw naar origineel en dus alles los ga verkopen, tijdelijk met een standaard Polo rond rij en dan een andere auto koop.... Of dat ik er toch nog even mee doorrijd.
 
De knoop is doorgehakt. De polo gaat de deur uit :'( :'(
Ben nu bezig om de auto terug naar origineel te zetten.
Alle onderdelen komen te koop hier op het forum. Ik zet de komende weken nog niks op marktplaats of FB.
Wat ervoor in de plaats komt is een verrassing maar het zal een dikke bak worden met VW logo ^^

Wil je iets hebben wat ik nog niet te koop heb aangeboden stuur me dan een mail. b-linssen(AT)hotmail.com
 
  • Leuk
Waarderingen: HJV en IbifaHo
Ach ja....... er komt iets moois voor terug.

Lijstje van onderdelen die ik vandaag van de Polo afgeschroefd heb Stick Out Tongue

Clean RLine voorbumper € 750.-
GTI Grille boven + onder € 50 - € 25
GTI Achterbumper incl PDC € 350.-
R-line Sideskirts incl bevestigingsmateriaal € 75.-
R-line mistlampen + kabels + schakelaar € 100.-
GTI einddemper incl verloopstuk € 150.-
Pedaalverlichting incl kabelboom € 10.-
Sportpedaalrubbers € 7.50
Marterschrik incl kabels € 10.-
US lights incl kabels en relais € 40.-

Next to be done:

R stuur incl airbag demonteren €500.-
Weitec schroefset €175.- omwisselen voor originele vering

Al met al hoop ik dit over een week of 2 gedaan te hebben zodat ik de Polo zelf kan verkopen € 9000.-

Mocht je ergens interesse in hebben. Just let me know: b-linssen@hotmail.com
P.S. alle onderdelen zijn OEM+ m.u.v. de us lights en marterschrik
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Long time no see.. De Polo heb ik nooit kunnen vergeten, de Golf gelukkig wel!

Sinds 6 weken ben ik compleet VW-loos. Even wennen als ik thuis naar de oprit kijk maar wel een verstandige keuze geweest als ik naar de portemewallet kijk :)

Op dit moment ben ik in het bezit van een Ford Fiesta 1.4 8V Sport XD XD XD (uit 2001) dit is nu de nieuwste auto uit de vloot.

Echter zulen velen van jullie denken dat ik een slag van de molen heb gehad bij het zien van mijn volgende auto.

Het is namelijk ook een Engelse wagen maar dan een stukje ouder. Ik heb ter hobby een Land Rover Series III uit 1975 gekocht.

Knalgeel, megahoog op de poten en de motorkap is nog hoger dan het dak van mijn 6R was XD....

Genoeg geluld. FOTO'S

IMG_7815.JPG IMG_7815.JPG IMG_7838.JPG IMG_7845.JPG IMG_7854.JPG
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!