Bandenspanning lampje werkt niet meer

LeondeLigt

Premium lid
Een hele goedeavond allemaal.
Ik heb al een tijdje het idee dat mn bandenspannings lampje of dus de sensoren op mn dashboard het niet meer doet. Een tijdje terug had ik gemerkt dat rechtsvoor een beetje zacht was en deze toen opgepompt want er zat blijkbaar nog maar 1.5 bar in toen, en is het lampje voordat ik hem op had gepompt dus niet aangegaan. Toen had ik me nog niet bedacht dat het lampje aan had moeten gaan. Nu (1 a 2 maanden later) bedenk ik me dus ineens dat er een lampje aan had moeten gaan. Zou er een sensor stuk kunnen zijn? Ik krijg ook geen ABS melding ofzoiets.
Of iemand ervaring hiermee?

Volkswagen  Polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!