Bagageruimte verdeler

hallo allemaal,

Mijn polo staat en in bestelling en zag vandaag deze accessoires voorbij komen
http://www.ichwillautoteile.de/shop...Gepaeckraumwanne-mit-Trennelementen--994.html

Kan ieman mij vertellen waar ik deze of soortgelijk product kan vinden voor minder?
Ik vind dit echt heel mooi maar toch echt niet de170 euro waard.....
Ik heb 'em ook, vond 'em nieuw ook te duur via de dealer, ik heb er uiteindelijk een via Abay gekocht uit Duitsland.
Nieuw en onbeschadigd, alleen verpakking beschadigd ... 55 euro incl. verzendkosten.
 
Ik ben hem helaas nog niet toegekomen voor een mooie prijs. Heb gisteravond ook nog eens heel eBay afgezocht.

Inderdaad een heel mooi systeem alleen 170 euro is toch te idioot voor woorden...........
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!