Mijn Volkswagen Polo BM 2011 (Baarts)
Mijn Volkswagen Polo BM 2011 (Baarts)

Baarts voorstel topic

Hierbij mijn Polo uit 2011. Overgekocht van mijn schoonmoeder voor een mooi dealtje :)
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
1.2 TDI BM
Kleur
Ravenna blau Metallic
Bouwjaar
2011
Ha allemaal,

Mijn naam is Bram, 28 en uit Utrecht afkomstig.

Rijd al meer dan een jaar rond in een donkerblauwe VW Polo 1.2 TDI Bluemotion (Slowmotion) uit 2011.
Voorheen 'gehuurd' bij mijn schoonmoeder en sinds kort officieel overgenomen. Zij was eerste (zakelijke) eigenaar en altijd goed onderhouden.
Inmiddels al ruim 173xxx km erop staan maar rijdt nog heerlijk. Beginnen hier en daar wel wat dingetjes te slijten.
Gisteren naar de garage geweest voor APK. Schijfremmen waren helaas ook krom, dus die + blokken + remvloeistof vervangen. Bijna 500 euro armer maar we kunnen weer ff vooruit.
Helaas wel geconstateerd bij de garage dat de schokbrekers voor beginnen te zweten maar dit was nog goed genoeg om mee door te kunnen rijden en geen apk afkeur. Dit jaar maar eens laten vervangen als het erger wordt.

De lak en bekleding kan wel een opknapbeurtje gebruiken, wanneer het vakantiegeld binnen is gaan we hem even wat TLC geven bij een garage hier in de buurt van mijn werk.

Qua opties is het beperkt:
- Standaard lichtmetalen velgen + winterbanden op stalen velgen set
- Cruise Control
- Airco
- Verwarmbare voorstoelen
- Andere radio met bluetooth en headset in laten bouwen (pioneer)
- Wat lampjes vervangen voor Led (kleine lampjes naast koplamp) en kentekenverlichting
- Heb onlangs Xenon geinstalleerd maar kreeg veel problemen met vocht in de koplampen omdat ik door de extra kabels de lampen niet goed meer kon afsluiten. 2 x een kapotte stelmotor gehad door het vocht en toen besloten originele lampen weer terug te plaatsen met betere Philips H4 lampen. Misschien als ik de moed kan opbrengen dat ik ga kijken voor een betere oplossing.

Ik vind het altijd erg leuk om op fora rond te struinen en zo te leren over van alles en nog wat over auto's en dergelijke. Super handig ook om info op te doen en tips te krijgen bij problemen :)

WhatsApp Image 2017-03-14 at 08.54.07.jpeg WhatsApp Image 2017-03-14 at 08.54.48.jpeg WhatsApp Image 2017-03-14 at 08.54.58.jpeg WhatsApp Image 2017-03-14 at 08.54.51.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en NickD
Welkom, bekende locatie in de buurt van mijn oude school in Sloterdijk haha.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Welkom op het forum!

Je had hier beter niet kunnen komen, want dit gaat je een hoop geld kosten!
Het begint met 1 update en vervolgens kan je niet meer stoppenStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Ha Allemaal! Thanks voor de leuke reacties.

Welkom, bekende locatie in de buurt van mijn oude school in Sloterdijk haha.
Klopt, Sloterdijk. Had hem net even door de wasstraat getrokken toen :)

Daar moet een RNS510 DAB in, daar moet een RNS510 DAB in:mrgreen:

Welkom

Als ik daar toch eens het geld voor had ;)
Welkom op het forum!

Je had hier beter niet kunnen komen, want dit gaat je een hoop geld kosten!
Het begint met 1 update en vervolgens kan je niet meer stoppenStick Out Tongue

Haha ik ken het probleem. Ben alleen druk aan het sparen ook voor een leuke motor ernaast en die zijn ook niet gratis helaas ;)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!