Hallo allemaal,
Na al enkele tijd hier rond te zwerven en eindelijk wat te hebben gemeld, maar eens besloten om mijn Polo voor te stellen.
Het is een Candy White Polo 6R GTI met de volgende opties:
- Panoramisch schuifdak
- Climatronic
- Licht & Zicht pakket
- Zijruiten en achterruit 35% groengetint
- Executive pakket
- Dagrijverlichting
- Multifunctioneel stuur
- Navigatie Kenwood DNX-7260BT
Gekozen voor de GTI, omdat ik hiervoor in een Fiat Bravo 150 Sport heb gereden en dus niet met minder power wil doen. Ook mocht het model iets kleiner worden omdat ik er voornamelijk alleen in zit. Na een problematisch proefrit bij PON in Leusden (GTI zelf was na 500 meter stuk, rest van de tijd van de proefrit in een Skoda Fabia RS gereden), begon de zoektocht naar mijn GTI. Omdat de levertijden absurd lang waren, heb ik gezocht in de voorraden van Volkswagen zelf en toen heb ik deze GTI in Arnhem gevonden. Na wat gebel en geregel met de leasemaatschappij werd alles netjes afgehandeld en is de auto al sinds eind januari 2011 in mijn bezit.
Nu al bijna 30.000km erop zitten met bijna geen problemen. Enige echte probleem was een Motormanagement probleem waarbij de auto steeds in EPC stand sprong. Dit is verholpen door alle bougies te vervangen en sindsdien heb ik dit probleem niet meer (heb dit probleem ook bij iemand anders voorbij zien komen).
Aanpassingen die ik gedaan heb:
- Zwarte Life Hammers i.p.v. Oranje
- DRL lampjes eruit gehaald
- Sound Aktuator verwijderd
(helaas nog niet veel, maar het is een auto van de zaak en er is nog niet veel beschikbaar voor de auto)
En dan nu de foto's:
Na al enkele tijd hier rond te zwerven en eindelijk wat te hebben gemeld, maar eens besloten om mijn Polo voor te stellen.
Het is een Candy White Polo 6R GTI met de volgende opties:
- Panoramisch schuifdak
- Climatronic
- Licht & Zicht pakket
- Zijruiten en achterruit 35% groengetint
- Executive pakket
- Dagrijverlichting
- Multifunctioneel stuur
- Navigatie Kenwood DNX-7260BT
Gekozen voor de GTI, omdat ik hiervoor in een Fiat Bravo 150 Sport heb gereden en dus niet met minder power wil doen. Ook mocht het model iets kleiner worden omdat ik er voornamelijk alleen in zit. Na een problematisch proefrit bij PON in Leusden (GTI zelf was na 500 meter stuk, rest van de tijd van de proefrit in een Skoda Fabia RS gereden), begon de zoektocht naar mijn GTI. Omdat de levertijden absurd lang waren, heb ik gezocht in de voorraden van Volkswagen zelf en toen heb ik deze GTI in Arnhem gevonden. Na wat gebel en geregel met de leasemaatschappij werd alles netjes afgehandeld en is de auto al sinds eind januari 2011 in mijn bezit.
Nu al bijna 30.000km erop zitten met bijna geen problemen. Enige echte probleem was een Motormanagement probleem waarbij de auto steeds in EPC stand sprong. Dit is verholpen door alle bougies te vervangen en sindsdien heb ik dit probleem niet meer (heb dit probleem ook bij iemand anders voorbij zien komen).
Aanpassingen die ik gedaan heb:
- Zwarte Life Hammers i.p.v. Oranje
- DRL lampjes eruit gehaald
- Sound Aktuator verwijderd
(helaas nog niet veel, maar het is een auto van de zaak en er is nog niet veel beschikbaar voor de auto)
En dan nu de foto's: