AUX IN mogelijkheden ?

Vandaag ben ik bij de VW dealer geweest, en hij zei dat ik een andere radio erin kon zetten, maar deze ging iets van over de €1.000,- kosten.. Dan zou ik hem 2e hands ergens moeten zoeken.
Deze beste man gaf ook aan dat er een soort kastje bestaat die ik zelf achter de radio kan aansluiten..
Dat kastje zal dan wel zoiets zijn als dat kabeltje op de website wat hier al eerder genoemd werd; Klik

Ik vroeg mij af of het misschien ook zin heeft om een andere radio erin te plaatsen?
Zelf heb ik dus het model RCD 210;
Zwart vw embleem voor-800.jpg

Ik vraag me af of het makkelijk is om deze te vervangen door bijvoorbeeld de RCD 310 ?;
nieuwe drl's-800.jpg

Ik ben echt een leek op elektronica gebied, en ik vraag me af of dit allemaal wel zo makkelijk gaat.
Wat ik verwacht is dat ik de kabeltjes van de RCD 210 zo huppakee in de RCD 310 kan stoppen. Dit zal volgens mij niet zo makkelijk gaan Stick Out Tongue

Huidige situatie;
IMG-20141207-00530-1.jpg
IMG-20141207-00532.jpg

Het is dus de bedoeling dat ik AUX IN krijg in mijn Polo, zonder de hele kabelboom hoeven aan te passen (bij wijze van spreken)..

De volgende vragen zitten mij nu dwars;
- Heeft een RCD 310 sowieso altijd een AUX mogelijkheid?
- Wanneer deze 310 een AUX aansluiting heeft, is het dan gewoon een kwestie van plug&play?
- Zal ik sowieso achter de radio door de middenconsole een kabel moeten trekken?
- Is het misschien beter om niet naar een originele radio te kijken, maar naar een merk zoals Pioneer / Kenwood / ?? (meer mogelijkheden??) Klik
- Ik heb hier ook vernomen dat men iets moet coderen. Wat doe je dan precies?

Als een nieuwe radio AUX en ook nog Bluetooth en meer functies biedt, dan ben ik hier best bereid wat meer geld voor neer te leggen. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!