Autostoel geeft reactie

Laszlo

Bekend lid
1,164
480
89
Hey mensen

Ik merk sinds gisteren middag dat mijn autostoel een reactie geeft Als ik rem of optrek. Met remmen komt hij naar voren en optrekken iets naar achter. Stoel al bekeken niks lijkt los te zitten en als ik dr stoel vastpakt kan ik er lijkt het iets meer mee schudden. Kan er ergens speling zitten?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Mijn stoel doet t ook wel eens. Als ik Google komt ik t wel meer tegen. Lijkt is van de polo te zijn waar ik nog niet direct een oplossing voor ben tegen gekomen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Heb ik al geprobeerd Robin! Dacht ik zelf ook aan maar niks helpt.. jammer genoeg.. denk maar even Er uit schroeven???
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Bij mijn bijrijderstoel heb ik het probleem dat als er iemand achterin stapt de stoel eerst helemaal naar achteren moet om dan pas vast te klikken. Iemand die dit probleem herkent? Nogal een irritant probleem aangezien we allemaal weten hoeveel ruimte er achterin een polo is Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!