Automatische verlichting

Max1996

Bekend lid
580
399
112
Beste forumleden,

Excuses voor het plaatsen van nog een topic over automatische verlichting. Ik hoor gewoon graag jullie up-to-date mening/informatie :).

Ik ben opzoek naar een automatische verlichting schakelaar inclusief bluetooth voor mijn polo 6r uit 2012 met een relatieve korte levertijd (geen maanden). Welke automatische lichtschakelaar hebben jullie en waar hebben jullie deze aangeschaft?

Edit: Ik ben opzoek naar een schakelaar inclusief lichtsensor etc.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Extra toevoeging: Mijn auto beschikt al wel over een regensensor die mijn automatische ruitenwissers bedienen. Kan ik deze sensor ook gebruiken voor mijn automatische verlichting? Zo ja, wat heb ik hier dan allemaal voor nodig?
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Je kan kijken op aliexpress: zoeken op polo 6r licht schalaar.

Lichtsensor met draad

Lichtsensor zonder draad

Ik had mijn schakelaar ergens anders gekocht, maar die staat er niet meer tussen.

Na ontvangst APP downloaden via Elecgear (zoek via Google)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik probeer mijn oude licht schakelaar te verwijderen door hem in te drukken vanaf de 0 stand en vervolgens naar de stadlichten te draaien om hem daarna eruit te trekken (Zo geven alle instructie filmpjes op Youtube het tenminste aan). Echter blijft hij muurvast zitten. Iemand tips?
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Ik probeer mijn oude licht schakelaar te verwijderen door hem in te drukken vanaf de 0 stand en vervolgens naar de stadlichten te draaien om hem daarna eruit te trekken (Zo geven alle instructie filmpjes op Youtube het tenminste aan). Echter blijft hij muurvast zitten. Iemand tips?
Had ik ook. De mechanisme is gewoon verrot van binnen. Heb noodgedwongen met bruut geweld de schakelaar letterlijk eruit gesloopt.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Je kan je zijpaneel van je dashboard eruit kunnen halen en dan van achter meedrukken naar buiten
Dit werkte, ging met een klein beetje duwen soepel eruit.

Edit:
Allebei de apps ElecGear en CFA Light werken niet meer met IOS 14. Weet iemand een andere geschikte app?
 
Laatst bewerkt:
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!