Automatische verlichting h7 koplampen.

Hoi mannen. Ik had dus gisteren op mistlampen.nl een setje besteld voor automatische verlichting van de VW Transporter (wat ook werkt op de polo 6r) nu wist de eigenaar me te vertellen dat dit enkel werkt op h4 licht en niet op h7. Bestelling dus geannuleerd. Weet iemand waar ik een set kan bestellen voor mijn polo 6r met start stop systeem? Licht sensor heb ik al aan de spiegel liggen. Ik weet niet meer waar ik moet kijken haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Minder goed op modellen met start/stop, bv de coming-home functie zal niet werken.
Ah oke man ja coming home is al geactiveerd maar ik moet enkel 1x seinen met 't grootlicht om het te doen werken. En leaving home ook niet? Ik heb niet veel verstand van de Electronica dus sorry voor de vragen

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Ah oke man ja coming home is al geactiveerd maar ik moet enkel 1x seinen met 't grootlicht om het te doen werken. En leaving home ook niet? Ik heb niet veel verstand van de Electronica dus sorry voor de vragen

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
coming home and leaving home gaan bij start/stop altijd via de BCM.
coming home moet altijd manueel via groot licht seinen
leaving home moet in combinatie met lichtsensor en autoschakelaar.
CH en LH kunnen via dimlicht en mistlampen.
instelbaar in VCDS:
tijdsduur
dimlicht of groot licht
drempel helderheid

auto light via de BCM kan ook met start/stop
auto schakelaar moet op auto
drempel helderheid instelbaar met VCDS

voor mij is een grooooot voordeel dat alles via de BCM geregeld wordt, dus de auto is altijd in control.
in geval van een auto-light kastje van chineze makelij is dat niet het geval.
wat beter is... moet je zelf oordelen.
china is plug en play
OEM is wat mij betreft eleganter.
 
coming home and leaving home gaan bij start/stop altijd via de BCM.
coming home moet altijd manueel via groot licht seinen
leaving home moet in combinatie met lichtsensor en autoschakelaar.
CH en LH kunnen via dimlicht en mistlampen.
instelbaar in VCDS:
tijdsduur
dimlicht of groot licht
drempel helderheid

auto light via de BCM kan ook met start/stop
auto schakelaar moet op auto
drempel helderheid instelbaar met VCDS

voor mij is een grooooot voordeel dat alles via de BCM geregeld wordt, dus de auto is altijd in control.
in geval van een auto-light kastje van chineze makelij is dat niet het geval.
wat beter is... moet je zelf oordelen.
china is plug en play
OEM is wat mij betreft eleganter.
Oh oke man en hoe doe je dit oem? Is het bekabeling aanpassen ofzo?

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Ik wil ook nog even melden dat ik geen mistlicht meer heb. Heb drl ingebouwd ipv mistlicht. Kan de auto schakelaar ervoor zorgen dat wanneer mijn dimlicht uitspringt mijn drl aangaat?

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!