Automatische hoogteregeling bij originele Bi-xenon

Hallo,

Monteren kan ik het wel alleen is niet even gedaan.

het compleet installeren van de hoogteregeling is mogelijk maar de kosten voor alleen de onderdelen excl inbouw zijn al zon +/- € 475 a € 500 . daarna moet het nog ingebouwd worden en de kabels getrokken worden enz wat de nodige uren in beslag neemt. Kosten zullen dan denk ik voor de montage en alles netjes weg werken enz zon € 150 kosten als het niet meer is.

p.s. niet mogelijk voor auto's met start/stop
 
Hallo,

Monteren kan ik het wel alleen is niet even gedaan.

het compleet installeren van de hoogteregeling is mogelijk maar de kosten voor alleen de onderdelen excl inbouw zijn al zon +/- € 475 a € 500 . daarna moet het nog ingebouwd worden en de kabels getrokken worden enz wat de nodige uren in beslag neemt. Kosten zullen dan denk ik voor de montage en alles netjes weg werken enz zon € 150 kosten als het niet meer is.

p.s. niet mogelijk voor auto's met start/stop

Oh, mijn auto heeft start stopt.

Is het ook mogelijk om gewoon dat draaiknopje aan de binnenkant van de auto werkend te krijgen? Dat de lampen dan omhoog en omlaag kunnen net zoals ik had bij halogeen?
 
Hallo,

Monteren kan ik het wel alleen is niet even gedaan.

het compleet installeren van de hoogteregeling is mogelijk maar de kosten voor alleen de onderdelen excl inbouw zijn al zon +/- € 475 a € 500 . daarna moet het nog ingebouwd worden en de kabels getrokken worden enz wat de nodige uren in beslag neemt. Kosten zullen dan denk ik voor de montage en alles netjes weg werken enz zon € 150 kosten als het niet meer is.

p.s. niet mogelijk voor auto's met start/stop

Ik heb nog een setje liggen.
 
Hoi,
ik vroeg mij af of je nog dat automatische hoogteregelaar heb liggen en wat je vraagprijs is. Weet je toevallig ook of deze op mijn polo 1.2 tsi bouwjaar 210 past?
Ik hoor het nog wel.

Gr.
Sebastiaan.
 
Bouwjaar 210?

Chariot.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!