Automatische achterklep

KYC zei:
Hey moet dat klep niet wat hoger staan? volgens mij staat die wel te laag Stick Out Tongue

is het bij Citroene dus helemaal goed gelukt?


bij Citroene en bij mij gaat hij niet helemaal open als hij langer dicht is dan moet je hem helpen
ik denk en kwestie van afstelen

groeten ger
 
Hallo allen ! :mrgreen:

Na aanleiding van de " how-to-do " van Reinier heb ik vorige week ook de onderdelen besteld, deze week ontvangen en aan de slag gegaan :cool: Een fluitje van een cent! al om al een uurtje werk (incl. de puntjes op de i) Het enige waarvan ik in de how to do ben afgeweken is de zogenaamde pufferbumpers de originele heb ik gewoon laten zitten i.v.m met vocht van het dak etc. wat er langs loopt en in de lampen unit kan komen. Ik heb gekozen om meer van de puffers af te halen. Reinier durfde dit niet te wagen en wat bang om het rubber te verliezen. Moet toegeven het heeft ook niet veel over. Heb met een zaklamp in het gaatje van de inbus gekeken en had nog 3mm over, meer als genoeg, daar heb ik ca. nog 1,5mm van afgehaald en de klep sluit nu ook goed.

Hier het resultaat ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=A0GIgYgjjs4
 
lijkt me best leuk om dit te doen Big Grin
staat wel leuk als je boodschappen doet en ineens je kofferklep automatisch opent...verrek een polo met automatische kofferklep :shock: (meeste mensen verwachten dat niet :lol: )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!