Automatische achterklep

Re: Hier ook succes!!!!

woeps! :shock:
kheb per ongeluk een nieuw topic aangemaakt ipv gereageerd in het autmatische achterklep topic :oops:
(zou dit even gecorrigeerd kunnen worden? :oops: :oops: :oops: )
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Hier ook succes!!!!

hahahaha, rustig maar enzo! :lol:
ik ben een smal en klein ventje van 19 jaar en ik krijg 'm zelf ook prima dicht ;)
't is inderdaad alleen wel even wennen omdat die toledo dempers echt veul sterker zijn, al is 't wel echt super nice om je achterklep zo open te zien gaan :lol:
't gezicht van m'n pa was echt te grappig voor woorden, vooral omdat m'n ma de meest luxe ix20 nu rijdt en die dat niet heeft :lol: :lol: :lol:

oh en PRIdEVisions, kijk maar even in 't automatische achterklep topic, daar staat een howto met part nummers (p.23) ;)
dit topic heb ik per ongeluk gepost terwijl ik eigk een reactie wilde posten in dat topic :oops:
1 tip, benader tsi even voor de toledo dempers, hij heeft z'n set te koop staan voor 25 euro en ik heb voor de dempers 71 euries bij de dealer naar binnen gerold Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Hier ook succes!!!!

PRIdEVisions zei:
ja echt eh, je ziet altijd zo mensen op youtube hun koffer opendoen met het knopje, maar je ziet nooit dat ze daarna met 4 man de koffer proberen toe te krijgen xD
kraak mij is niet af! Stick Out Tongue
zo moeilijk is 't niet, ik zou als ik jullie was alleen wel oppassen met ringen en horloges dat je geen krassen maakt; ging mij ook al bijna fout :?
 
VW  6R  1.2TDI 
mij :cool:
kijk maar bij 't topic wat ik per ongeluk aan maakte toen ik van blijdschap een reactie wilde posten :lol:
(is nu gelukkig wel gesloten, bedankt voor 't sluiten; wie 't ook was :lol: )

btw je weet wat je ervoor neer moet leggen bij de dealer als je geen korting krijgt? Stick Out Tongue
(ikzelf schrok er wel een beetje van namelijk :oops: desalniettemin zeker wel het geld waard!!! Big Grin )

en @ soedje (reactie op 't andere topic)
ik ben absoluut niet sterk meer, ik sport zeker al 2 jaar niet meer en ik doe echt niets meer qua sport met mijn armen, dus jij met je honkbal knots armen krijgt zo'n klep zeker wel dicht ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Hier ook succes!!!!

Gewoonjan zei:
@ enzolino & PRIdEVisions
HIER is jullie bewijs dat het prima te doen is! ;)

Hhaha je gooit em wel hard dicht! Ik laat de mijne altijd zelf vallen... Maar dit kom ckr door nieuwigheid van de poppers? En is het 1 x dichtgooien en niet meer open krijgen of is het 10000x dichtgooien en niet willen sluiten. Kwil namelijk niet voor lul staan bij de supermarkt als ik em mooi open doe en niet meer ken sluiten. bTW als ik et wil kom ik wel ff mn polo bij jou showen minimeet en wat pics schieten en daarna fixen we het wel bij jou...
 
Re: Hier ook succes!!!!

enzolino zei:
Hhaha je gooit em wel hard dicht! Ik laat de mijne altijd zelf vallen... Maar dit kom ckr door nieuwigheid van de poppers? En is het 1 x dichtgooien en niet meer open krijgen of is het 10000x dichtgooien en niet willen sluiten. Kwil namelijk niet voor lul staan bij de supermarkt als ik em mooi open doe en niet meer ken sluiten. bTW als ik et wil kom ik wel ff mn polo bij jou showen minimeet en wat pics schieten en daarna fixen we het wel bij jou...
ghehe, dit komt omdat je redelijk door moet drukken aangezien de dempers flink hard tegendrukken ;)
en ik heb toevallig vanmiddag gehad wat jij net illustreerd, maar mij boeit dat niet zo; ik was allang blij dat ik geen faceplant kreeg van de kofferklep :lol:
ik wacht 't nog even af, maar als ik 't weet te presteren om iemand voor z'n hazzes te meppen met die klep komt er sowieso een stikker op: 'PAS OP! zwenkt uit' Stick Out Tongue

euhm... mini meet? Stick Out Tongue
niet dat ik daar iets tegen heb, maar je weet hoe ver dat rijden is? XD
zovan jij omgeving rotterdam, ik 10 min. rijden van de duitse grens Stick Out Tongue
maw dat is nog wel een pokke end 0=)
miss dat Reinier je hier evt wat gemakkelijker mee kan helpen? hij kreeg namelijk de rustplaatsen van de puffers er wel uit en ik niet dus heb redelijk riskant met de dremel bij mn auto gewerkt en dat doe ik liever niet bij andermans auto :roll:
nouja miss met nog veul meer schilderstape dan op die van mij Stick Out Tongue

maar verder lijkt 't me wel vet om een keer een (mini)meet hier in 't oosten te hebben hoor, alleen moet je wel weten dat ik niet de meest praktische persoon ben voor jou om naar toe te gaan ;)
met de midwintermeeting toentertijd kwam ik hier net om de hoek kijken dus had toen nog niet echt zin om er naar toe te gaan, maar ik las laatst al iets van een toer tochtje door 't oosten? Big Grin
IK BEN VOOR! :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
:mrgreen: :mrgreen: oké, als je dat voor mekaar krijgt iemand op zn hazzes meppe zet em op youtube hahhaha netals een paard die men kicked from behind!

Hahah assen was ook lekker ver;) maar toch zeer gesjellig met een groep... Ik wacht tot alle kinderziektes eruit zijn dan komt het wel goed met die achterklep..

En meeting in het ooste lijkt me ook wel wat...hahahah :mrgreen:

Terschelling ofzo ben ik nog nooit geweest die schiereilandjes zou wel cool zijn om daar shots te gaan maken!
 
Bas zei:
Ja en das duur xd Eerst ff een tank benzine verstoken dan nog op die boot en daarna ook nog weer terug Stick Out Tongue


Vergeet niet dat je ook nog 's de boot moet reserveren, retourtje kost €130,06 voor de auto, voor jezelf is het €23,79 (incl.toeristenbel.) Das €153,85 en dan heb ik benzine, eten, drinken e.d. niet meegerekend. Erg duur tripje dus....Voor dat geld wil ik veeeel langer dan een dag op Skylge (Terschelling) blijven ;)

En nu maar weer ontopic...;)
 
donderdag de onderdelen besteld en zaterdag er op gezet en het werkt perfect
de rubber thule was het grootste probleem naar 8 bedrijven geweest en ze hadden er geen toen bij schadenet Venlo hadden ze er 4stuks gratis mee gekregen en er op gezet en het resultaat was perfect

Reinier bedankt voor de uit leg

groeten ger
 
Graag gedaan Ger, tof dat t werkt!

Nou de blits uithangen bij t winkelcentrum hahaha
Vooral de mensen met de wat grotere auto staan echt raar te kijken als je je achterklep van je Polo op afstand open doet :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!