Auto wassen, zin of onzin?

Ruud9N

Premium lid
Spritmonitor.de
3,388
1,068
213
Kreeg net van iemand een opmerking over het wassen van mijn auto. "Waarom wassen. Hij wordt toch weer vies" zei hij.
Ik dacht, hoop niet voor jou dat je dat naar alles door trekt want dan zal je erg stinken en zal je huis een puinhoop zijn. :eek:

Maar ik ken meer mensen die nooit hun auto wassen terwijl het volgens mij wel behoud van je wagen is. Ken zelfs iemand met een heel erg oud busje waar het mos op staat.

Hoe denken jullie hierover? Heeft je auto wassen zin of is dat alleen voor de show, voor de buitenwereld en je eigen gevoel?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Tuurlijk heeft autowassen zin, dat vuiligheid tast wel degelijk je lak aan.
Denk maar aan pekel in de winter en vogelpoep in de zomer.

Plus wat is er nou lekkerder dan rondrijden in een net gecleande :cool:
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Heeft zeker wel zin, ik probeer mijn auto wekelijks op de hand te wassen. En anders tenminste lichtelijk afspuiten.

Van binnen en van buiten goed regelmatig schoonhouden dan is het een kleine klus, zo behoud je wel waarde aan je auto vind ik!
 
Volkswagen  Polo GTI 6R  1.4 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Van binnen en van buiten goed regelmatig schoonhouden dan is het een kleine klus, zo behoud je wel waarde aan je auto vind ik!

Mee eens!
Moet er niet aan denken dat het een bende is binnen de auto...
En wellicht bij verkoop heb je niet veel omkijken naar...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
  • Leuk
Waarderingen: Boyd
Kreeg net van iemand een opmerking over het wassen van mijn auto. "Waarom wassen. Hij wordt toch weer vies" zei hij.
Ik dacht, hoop niet voor jou dat je dat naar alles door trekt want dan zal je erg stinken en zal je huis een puinhoop zijn. :eek:

Maar ik ken meer mensen die nooit hun auto wassen terwijl het volgens mij wel behoud van je wagen is. Ken zelfs iemand met een heel erg oud busje waar het mos op staat.

Hoe denken jullie hierover? Heeft je auto wassen zin of is dat alleen voor de show, voor de buitenwereld en je eigen gevoel?


Kom op, je verzorgt je auto toch goed, gaat ie langer mee en krijg je een betere prijs als je m
weer inruilt. Ik doe dat voor mezelf, verzorg mezelf ook goed, voelt gewoon beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Boyd
Elke week standaard wassen, soms 2x Stick Out Tongue en vaak tussendoor ff snel afspuiten, 2x in het jaar polijstbeurt en tussendoor opfrissen met een snelle wax beurt of quick detailer eroverheen. Binnenkant motorkap en deursponningen om de wasbeurt vaak.

Ohja Action :rolleyes: heeft mooie stofdoekjes achtige dingen voor €0,70 5 doekjes en 1 blauw steeltje waar ze aan kunnen.. Als ik me verveel bij het stoplicht zoef ik ff met dat ding over het dashboard heen.
 
VW  Polo 6R  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!