Auto piept bij drempels

De fabriek schrijft niet voor niets dat vet voor , onderdeel nummer staat er bij...... En verder is dat de auto spuiter zijn probleem.

Je doet het op je draag arm rubbers , niet je plaatwerk ..... je reactie is totaal overbodig;)

Dat wat de fabriek voorschrijft is dus ook het Lithiumvet en geen siliconen, en voor je informatie siliconen verplaatsen zich over de auto, het kan zelfs over meerdere auto's verplaatsen, dus lijkt mijn reactie niet overbodig?!?!?
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
Dat wat de fabriek voorschrijft is dus ook het Lithiumvet en geen siliconen, en voor je informatie siliconen verplaatsen zich over de auto, het kan zelfs over meerdere auto's verplaatsen, dus lijkt mijn reactie niet overbodig?!?!?

Ik vind van wel , lees de foto goed , daar staat siliconen vet !! Je reactie is wel overbodig. wat kan mij een andere auto schelen ? Als Mn irritante gepiep maar weg is:)

Nogmaals zie de foto , is een tpi van vw

Fijn weekend verder
 

Bijlagen

  • 4ED1E738-ED59-4FC5-9E16-CD38118D2E7E.jpeg
    4ED1E738-ED59-4FC5-9E16-CD38118D2E7E.jpeg
    94.4 KB · Weergaven: 60
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Rayan Mungar
ik heb het spul gekocht en het gesmeerd aan beiden kanten, meestal komt het piepen na een lange tijd rijden, dus ik zal dan maar weer moeten kijken of het piept na een lange rit. bedankt jongens.
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!