Auto online verkopen tips?

andy1995

Bekend lid
725
52
47
hallo goedemiddag, ik ga binnenkort mijn polo verkopen, maar ik heb nooit eerder een auto online verkocht zijn er aantalle tips die jullie met mij kunnen delen?
b.v wat is de beste keuze om betaald te worden cash of via bank?
wanneer gebeurd het overschrijven nadat er betaald is dat zou ik minstenst doen maar ik wil dit voor de zekerheid weten.
enige tips aub?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Wellicht tikkie of als je dezelfde bank hebt overschrijven? Of zoals de man van de handel al zegt, Cash eh niffo
Als het via marktplaats gaat kan het ook via overmaken als je liever je rekeningnummer niet geeft. Ik deed cash (bij de stortautomaat zodat ik zeker ben dat het echt is) maar dat was een Fiat Seicento uit 2002 ;) 800 cash is makkeijker dan 8k.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Als het via marktplaats gaat kan het ook via overmaken als je liever je rekeningnummer niet geeft. Ik deed cash (bij de stortautomaat zodat ik zeker ben dat het echt is) maar dat was een Fiat Seicento uit 2002 ;) 800 cash is makkeijker dan 8k.
kunenn ze dan niet nep dingein doen via marktplaats? ik had zoiets gelezen dat het lijkt alsof iemand overschrijft terwijl het nietzo was of is.
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
kunenn ze dan niet nep dingein doen via marktplaats? ik had zoiets gelezen dat het lijkt alsof iemand overschrijft terwijl het nietzo was of is.
Niks over gehoord, pas nog velgen gekocht. Had geen cash en hij wilde geen rekeningnummer geven. Prima, dan maar via MP! Stick Out Tongue cash kan nep zijn ..zou ik bang voor zijn
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik heb cash afgerekend bij een ING kantoor. Bij ING heb ik ook mijn rekening en het stortautomaat kan in een paar seconden scannen of alle briefjes echt zijn. Was 7700 en dat past in 1x erin.
Daarna naar het PostNL punt om over te schrijven.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Ik heb cash afgerekend bij een ING kantoor. Bij ING heb ik ook mijn rekening en het stortautomaat kan in een paar seconden scannen of alle briefjes echt zijn. Was 7700 en dat past in 1x erin.
Daarna naar het PostNL punt om over te schrijven.
ja maar dat als het weekend is, dan kan je niet naar ing kantoorg aan tog?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Op zaterdag verkocht :) toen was hij open. Anders had ik het gewoon de volgende zaterdag gedaan. Risico met een paar valse briefjes ertussen is mij te groot.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
hallo goedemiddag, ik ga binnenkort mijn polo verkopen, maar ik heb nooit eerder een auto online verkocht zijn er aantalle tips die jullie met mij kunnen delen?
b.v wat is de beste keuze om betaald te worden cash of via bank?
wanneer gebeurd het overschrijven nadat er betaald is dat zou ik minstenst doen maar ik wil dit voor de zekerheid weten.
enige tips aub?

info prijs en foto,s :) mag ia pb
 
vw  polo 6r bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!