Auto online verkopen tips?

info prijs en foto,s :) mag ia pb
dat zal ik doen maar ik kan hem nu nog niet verkopen, eerst een vervangbare auto vinden XD
Vanwaar de verkoop als ik vragen mag? :)
ik wou namelijk eind van het jaar of volgend jaar een blue gt halen, en ik lees ook dat als je je auto inruilt dat je eigenlijk meer uitgeeft dan dat de auto waard is, oftewel de garage geeft je zo min mogelijk.
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Ik mijn oude 6R 1.2 12V ingeruild en kreeg er 6400 of 6500 voor terug waarbij sommige er ook 4000 4500 voor wilde geven. het kan echt heel erg verschillen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ik mijn oude 6R 1.2 12V ingeruild en kreeg er 6400 of 6500 voor terug waarbij sommige er ook 4000 4500 voor wilde geven. het kan echt heel erg verschillen.

dan was de verkoopprijs van de nieuwe polo hoger, zo compenseren ze terwijl ze je laten denken dat je een goede deal hebt..
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
dan was de verkoopprijs van de nieuwe polo hoger, zo compenseren ze terwijl ze je laten denken dat je een goede deal hebt..
Was niet hoger dan de prijs waarvoor hij te koop stond maar er kon ook geen cent meer af natuurlijk. Met inruil wordt je sws wel genaaid beste is particulier verkopen maar daar moet je ook maar zin in hebben.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Was niet hoger dan de prijs waarvoor hij te koop stond maar er kon ook geen cent meer af natuurlijk. Met inruil wordt je sws wel genaaid beste is particulier verkopen maar daar moet je ook maar zin in hebben.
vandaag dat ik het verkoop en op zoek ben naar een 9n model
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!