Auto kan niet geleverd worden

Op zich niet zo vreemd. Per land worden daar keuzes in gemaakt qua mogelijke configuraties/opties.

Ja daar kwam ik laatst ook achter. Ik zat toen een video te kijken van een Polo model 2020 uit (ik meen) India en daar zag het hele interieur er anders uit. Leek wel een model eerder dat zij daar hadden. En dit is mij al vaker opgevallen in videos. Kan dit kloppen of waarom is dit?
 
Volkswagen  Polo Highline R-Line  1.0 TSI 115PK DSG 
Ja daar kwam ik laatst ook achter. Ik zat toen een video te kijken van een Polo model 2020 uit (ik meen) India en daar zag het hele interieur er anders uit. Leek wel een model eerder dat zij daar hadden. En dit is mij al vaker opgevallen in videos. Kan dit kloppen of waarom is dit?

Nou, in India produceren ze ook de vorige model..AW hebben ze daar nog niet.
Heeft met kosten/marktwerking te maken daar.
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Nou, in India produceren ze ook de vorige model..AW hebben ze daar nog niet.
Heeft met kosten/marktwerking te maken daar.

Als je een video uit india kijkt van het 2020 model en ze hebben daar nog niet de AW dan valt je toch wel op dat de buitenkant er uit ziet als het vorige model?
en dan dus het interieur ook...
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
geen idee als hij zegt het 2020 model daar wel te zien maar hem er oud uit vond zien, dan heeft die of geen verstand van het nieuwe model of geen verstand van het oude model haha! ik hou het gewoon bij NL, sowieso knap als je AW filmpjes kijkt en er 1001 zijn en dan in india uit komt haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
geen idee als hij zegt het 2020 model daar wel te zien maar hem er oud uit vond zien, dan heeft die of geen verstand van het nieuwe model of geen verstand van het oude model haha! ik hou het gewoon bij NL, sowieso knap als je AW filmpjes kijkt en er 1001 zijn en dan in india uit komt haha

Ik heb sowieso niet heel veel verstand van wagens. Ik zag de termen AW en 6R/C pas voor het eerst hier op deze website voorbij komen en weet pas sinds kort wat het inhoud.
Daarnaast was ik niet specifiek op zoek naar 2020 modellen of het AW model. Ik zocht gewoon naar volkswagen Polo op youtube en kwam toevallig bij een video uit die in India is opgenomen. Ergens tijdens het scrollen door de video heen viel mij het interieur op. Vandaar mijn vraag hierboven. Zo duidelijk? ;)
 
Volkswagen  Polo Highline R-Line  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!