Auto in de verkoop of inruilen Polo BlueGT koopje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedendag allemaal,

omdat ik nieuw werk heb gekregen in mijn eigen dorp heb ik besloten de Polo GT de deur uit te doen en een Golf GTE aan te schaffen.

zodat ik elektrisch elke dag naar mijn werk kan rijden en niet voor 4 km elke keer de polo aan hoef te slingeren.

eertse instantie was het idee om de auto in te ruilen alleen het bedrag wat ik er dan voor krijg is toch wat teleurstellend... daarom probeer ik hem 1 week zelf te verkopen en een paar 100 euro te verdienen of anders alsnog in te ruilen.

staat is binnen en buiten zeer goed, onderhoud is compleet en up to date, zelfs de distributieriem is al vervangen (mocht alles laten doen wat ik wilde bij aanschaf)

https://link.marktplaats.nl/m1669942439

meer informatie staat ook onder mijn naam op het forum

mocht je interesse hebben of meer informatie nodig hebben kan je me een berichtje sturen

Polo Blue GT
2013
163XXX
my polo prijs €8750
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 188PK 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!