Auto bonkt en trilt bij lage toeren

Goedenavond,
Ik zal me even voorstellen ik ben stefan 26 jaar oud en nieuw hier woonachtig in Drenthe. Mijn vriendin heeft sinds een paar weken een polo 6c gekocht 1.4tdi van 2017 bij aankoop leek alles perfect te zijn en was er niks mis mee. Vorige week begon de auto opeens te trillen/bonken in de 1e 2de 4e en 5de versnelling vooral in de 4e en 5de bij lage toeren onder de 1500rpm het voelt alsof de koppeling dan overslaat enof de voorkant begint te springen boven de 2000 toeren is er niks aan de hand het zelfde in de 5 als je tussen de 80 en 100 rijd en je wilt accelereren begint hij weer te bokken en stoten nu hebben we de motor steunen vervangen draagarm rubbers maar dat mocht allemaal niet baten hopelijk is hier iemand die mij hier bij kan helpen of het zelfde probleem gehad heeft
 
Volkswagen  Polo 9n  1.4 16v 
Nee geen foutcodes

Heb je de auto uitgelezen voor de foutcodes? Heb je toegang tot VCDS? Zo kun je de waardes van oa de LMM en je injectoren controleren (nog beter met een rijdende log) Juist in de lagere regio is de waarde van de LMM kritisch...

Heb je de auto bij een garage aangekocht zou ik je adviseren om dit bij hun neer te leggen. Ook al zeggen ze dat de kosten dan voor jou zijn, zijn ze bij de wet verplicht je auto te fixen.
 
Vw  Polo  1.2tdi BM 
Woar in Drêênthe woon ije dan?
Je mag altijd langs komen in Hoogeveen e.o.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Denk vliegwiel, Kwaal bij die 1.4 tdi blokken.
Staat er wat in de historie? is deze al is vervangen?

Wat is de km stand?

Is de auto particulier gekocht of bij een bedrijf?

Anders teruggaan!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk 
Denk vliegwiel, Kwaal bij die 1.4 tdi blokken.
Staat er wat in de historie? is deze al is vervangen?

Wat is de km stand?

Is de auto particulier gekocht of bij een bedrijf?

Anders teruggaan!
In het onderhouds boekje kan ik er niks over vinden in wou de vw dealer nog even bellen en vragen of hij de modificatie gehad heeft van het vliegwiel
 
Volkswagen  Polo 9n  1.4 16v 
Heb je de auto uitgelezen voor de foutcodes? Heb je toegang tot VCDS? Zo kun je de waardes van oa de LMM en je injectoren controleren (nog beter met een rijdende log) Juist in de lagere regio is de waarde van de LMM kritisch...

Heb je de auto bij een garage aangekocht zou ik je adviseren om dit bij hun neer te leggen. Ook al zeggen ze dat de kosten dan voor jou zijn, zijn ze bij de wet verplicht je auto te fixen.
Aan komende donderdag gaat hij naar buning tuning die gaat hem een avond testen en de waardes naar kijken van de lmm en de injectoren
 
Volkswagen  Polo 9n  1.4 16v 
Je mag altijd langskomen, aankomend weekend hebben we t wel behoorlijk druk
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!