Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sdu7cb zei:Na de Audi RS3 met een vijfcilinder is dit nog niet zo'n heel opvallende verschijning. Denk ik juist? Vraag me wel af wat dit gaat kosten. Zelf kwam ik met een Audi A1 (122pk) uit op 37.500 euro... Voor dat geld koop ik dus liever een nieuwe Polo en een gebruikt cabrio of iets dergelijks...
Sdu7cb zei:Mja toch heeft ie wel wat, qua opties is het ook allemaal een stuk dikker dan bij de Polo het geval is.
Overigens moeten de afbeeldingen van Autoweek eigenlijk wel van de RS1 zijn, gezien de bumpers en spoilers er anders uit zien dan die van de S-Line. Het pakket dat qua uitstraling gelijk staat aan de S versie van een model.
Overigens is mijn schatting van de prijs van een 210-220pk Audi S1/RS1 tussen de 37.000 en 41.000 euro als ze in lijn met de prijzen van concurrenten en de eigen prijslijsten willen blijven.
Vissa zei:Sdu7cb zei:Na de Audi RS3 met een vijfcilinder is dit nog niet zo'n heel opvallende verschijning. Denk ik juist? Vraag me wel af wat dit gaat kosten. Zelf kwam ik met een Audi A1 (122pk) uit op 37.500 euro... Voor dat geld koop ik dus liever een nieuwe Polo en een gebruikt cabrio of iets dergelijks...
37.5k voor een 122pk A1? Holy f*ck. Belachelijk voor zo'n dinkietoy. Wat mag zo'n RS1 dan wel niet kosten. Voor dat geld heb je zoveel dikker materiaal!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.